Όλα παίζονται στις γόμες που θα διαλέξουν οι επικεφαλής των ομάδων. Στο Grand Prix στη Σιγκαπούρη η διαδρομή έχει τις περισσότερες στροφές (23) από οιαδήποτε άλλη πίστα. Ταυτόχρονα όμως έχει τον πιο αργό ρυθμό γύρου μετά το Μονακό.
Τι σημαίνει αυτό; Απλά υπάρχουν απαιτήσεις από τα ελαστικά στις στροφές, στα φρένα και στην επιτάχυνση. Η επιφάνεια του οδοστρώματος έχει εκτός από τις συνήθεις ανομοιομορφίες ενός δημόσιου δρόμου, διαγραμμίσεις και καπάκια φρεατίων.
Ο αγώνας αυτός γίνεται βράδυ και αυτό βοηθάει έτσι ώστε να μην υπάρχουν απότομες αλλαγές στη θερμοκρασία του οδοστρώματος. Ωστόσο η θερμοκρασία περιβάλλοντος παραμένει ψηλά . Οι οδηγοί έχουν να αντιμετωπίσουν πτώση στην απόδοση λόγω υπερθέρμανσης (degradation).
Σύμφωνα με τα όσα έχουν αποφασίσει εως τώρα, θα χρησιμοποιήσουν την πάρα πολύ μαλακή γόμα P Zero Purple με το μωβ σιρίτι. Τέτοια γόμα είχαν χρησιμοποιήσει και Αυστριακό GP. Οι τρεις πιο μαλακές γόμες στην γκάμα P Zero επιλέχθηκαν για να αντιμετωπιστούν οι μοναδικές απαιτήσεις της διαδρομής στους δημόσιους δρόμους της Μαρίνα Μπέι. Εκεί τους προβληματίζει αρκετά η πρόσφυση στη διαδρομή της Μαρίνα Μπέι.
Ένας μακρύς γύρος, υψηλές θερμοκρασίες οδοστρώματος και αγώνας με υψηλές απαιτήσεις αντοχής από οδηγούς και μονοθέσια. Οι μηχανικοί της Pirelli λένε ότι η μειωμένη κάθετη δύναμη έχει ως αποτέλεσμα η μηχανική πρόσφυση να προέρχεται από τα ελαστικά. Πιο σκληρά δουλεύει το πίσω αριστερά ελαστικό.
Στον μαραθώνιο των δύο ωρών ένας λάθος αρκεί για να τελειώσει ένας καλός αγώνας. Οι μπαριέρες οριοθετούν την πίστα οπότε τα λάθη τιμωρούνται . Ας μην ξεχνάμε και την υγρασία.
Πέρσι ο οδηγός της Ferrari Sebastian Vettel κέρδισε ακολουθώντας στρατηγική δυο αλλαγών. Εκκίνησε με την πολύ μαλακή γόμα, την διατήρησε στην πρώτη αλλαγή στον 13ο γύρο και έβαλε τη μαλακή στον 37ο γύρο. Το αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε 2 φορές.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:
GYMKHANA NINE: RAW INDUSTRIAL PLAYGROUND
Τα φώτα της F1 είναι στραμμένα όλα στην πίστα της Σιγκαπούρης