Λαβράκι έβγαλε η σημερινή συνάντηση Σπίρτζη-Θεσμών, για το θέμα της παραχώρησης της εκμετάλλευσης της Εγνατίας Οδού, όπου έγινε ενημέρωση και για τον νέο ΚΟΚ.
Πλέον δεν είναι μόνο η ταχύτητα που μπορεί να κάνει τους οδηγούς να ματώσουν, η χρήση κινητού, η έλλειψη κράνους και ζώνης ασφαλείας, η στάθμευση σε ράμπες ή η παρεμπόδιση της διάβασης των ατόμων με αναπηρία,αλλά υπάρχει και κάτι άλλο που δεν είναι άλλο από την κατάργηση της υφιστάμενης ρύθμισης για έκπτωση 50% όταν πληρώνονται οι κλήσεις της τροχαίας εντός 10ημέρου, κάτι που σίγουρα αναμένεται να προκαλέσει αντιδράσεις, κι ενώ όπως είναι γνωστό με τον νέο ΚΟΚ τα πρόστιμα θα κλιμακώνονται ανάλογα με το εισόδημα.
Αυτός είναι ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας- Οι νέες σκληρές ποινές
Επίσης θα υπάρξει κατηγοριοποίηση των παραβάσεων ανάλογα με την επικινδυνότητα και την αντικοινωνική συμπεριφορά. Ειδική παράβαση θα είναι οι χειρονομίες (π.χ. μούντζες) από επαγγελματίες οδηγούς.
Για τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις που σχεδιάζει, ο υπουργός υποδομών Χρήστος Σπίρτζης ενημέρωσε το απόγευμα τους επικεφαλής των θεσμών. ενώ να σημειωθεί ότι οι ρυθμίσεις αυτές δεν είναι μνημονιακή υποχρέωση.
Επίσης ο κ ενημέρωσε τους θεσμούς για την Ενιαία Βάση Δεδομένων που δημιουργείται για οχήματα με στοιχεία από το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης, την ΑΑΔΕ και το Υπουργείο Μεταφορών αλλά και τη Βάση Δεδομένων για Οδηγούς, οι οποίες θα διασταυρώνονται και θα "επικοινωνούν" μεταξύ τους.
Τέλος, ο υπουργός διευκρίνισε ότι στις αρχές του 2019 θα ξεκινήσει σταδιακά η εφαρμογή των ηλεκτρονικών διοδίων σε όλους τους οδικούς άξονες, που θα χρεώνουν τους οδηγούς ανάλογα με τη χρήση. Ο σχετικός διαγωνισμός αναμένεται εντός του Δεκεμβρίου.