Με ένα pit stop ο NICO ROSBERG κέρδισε στην Μόντσα

 
Με ένα pit stop ο NICO ROSBERG κέρδισε στην Μόντσα

Ενημερώθηκε: 07/09/16 - 00:10

Μπορεί για τις ομάδες και τους πιλότους της F 1 να τέλειωσε η Μόντσα και ο Ρόσμπεργκ να ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, όμως για τους τεχνικούς της Pirelli η Μόντσα δεν τελείωσε. Συνεχίζουν να ελέγχουν τις φθορές που υπέστησαν τα λάστιχα. Στον αγώνα αυτόν χρησιμοποιήθηκαν τρείς γόμες ελαστικών. Πολύ μαλακή, μαλακή και μέση γόμα. Η δε στρατηγική των ομάδων ήταν ένα το πολύ δύο pit stop .

Ο οδηγός της Mercedes, Nico Rosberg που ξεκίνησε από την 2η θέση κέρδισε στο Ιταλικό Grand Prix ακολούθησε στρατηγική ενός pit stop. Πρόκειται για μια στρατηγική που έδωσε τη νίκη και τα προηγούμενα χρόνια. Ο Rosberg εκκίνησε με την P Zero μαλακή γόμα με το κίτρινο σιρίτι και μετέπειτα έβαλε την P Zero μέση γόμα στα μισά του αγώνα. Ο teammate του Lewis Hamilton τερμάτισε 2ος ακολουθώντας πανομοιότυπη στρατηγική. Στην πραγματικότητα οι Rosberg, Hamilton ήταν οι μόνοι οδηγοί που μπήκαν με τη μαλακή γόμα στην 1η δεκάδα των κατατακτήριων δοκιμών.

Αυτό τους έδωσε τη δυνατότητα να διανύσουν μεγαλύτερη απόσταση στο πρώτο μέρος του αγώνα, απ' ότι όσοι εκκινούσαν με την πολύ μαλακή γόμα. Με δύο λόγια αυτό ήταν το κλειδί στη μάχη στρατηγικής που δόθηκε για τις θέσεις στο βάθρο. Οι δυο Ferrari ακολούθησαν πανομοιότυπη "sprint" στρατηγική δυο αλλαγών: Στο ξεκίνημα χρησιμοποίησαν 2 σετ πολύ μαλακής γόμα και στο τέλος έβαλαν τη μαλακή γόμα.

Ο Daniel Ricciardo με τη Red Bull προσπάθησε με μια εναλλακτική στρατηγική δυο αλλαγών χρησιμοποιώντας την πολύ μαλακή γόμα στο τέλος για να επιτεθεί στον οδηγό της Williams, Valtteri Bottas που είχε τη μαλακή γόμα σ' εκείνο το σημείο. Μια ακόμη εναλλακτική σε στρατηγική ακολούθησε ο Romain Grosjean: Ήταν ο μόνος που έκανε μια αλλαγή από μαλακή σε πολύ μαλακή γόμα. Ο οδηγός της Manor, Esteban Ocon ήταν ο μόνος που εκκίνησε με τη μέση γόμα. Αυτό σημαίνει πως σε δεύτερο συνεχόμενο αγώνα υπήρχαν και οι τρεις διαθέσιμες γόμες, στην εκκίνηση αλλά και στον τερματισμό. Απέδωσαν μάλιστα τέλεια από το σβήσιμο των φώτων ως το πέσιμο της καρό σημαίας.