Κατά 6.8% αύξησε τις πωλήσεις της, το 2016, η Skoda φτάνοντας τα 1.127.700 αυτοκίνητα. Ο αριθμός αυτός είναι οι παγκόσμιες πωλήσεις της εταιρίας. Το 2015 είχε 1.055.500 πωλήσεις.
Καλύτερος μήνας ήταν ο Δεκέμβριος. Από ότι δείχνουν τα πράγματα καλά θα πάει η τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανίας και το 2017 αφού το ολοκαίνουργιο μοντέλο KODIAQ και η OCTAVIA, θα παίξουν σημαντικό ρόλο στις πωλήσεις.
"Το αποτέλεσμα – ρεκόρ του 2016 επιβεβαιώνει ότι αυξήσαμε την απήχηση της μάρκας μας με τη νεανική και σύγχρονη προϊοντική γκάμα μας", δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ŠKODA, Bernhard Maier,. "Προσελκύουμε όλο και περισσότερες νέες ομάδες πελατών, με ατού τη συναισθηματική σχεδίαση, τις πιο σύγχρονες αυτοκινητιστικές τεχνολογίες και τα πολυάριθμα πρακτικά πλεονεκτήματα των μοντέλων ŠKODA. Με συνολικά έντεκα προϊοντικές καινοτομίες, θα συνεχίσουμε αυτή την τάση το 2017. Ειδικότερα, τα λανσαρίσματα του νέου SUV ŠKODA KODIAQ αλλά και της ανανεωμένης ŠKODA OCTAVIA αναμένεται να δώσουν περαιτέρω ώθηση το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς".
Η παγκόσμια πρεμιέρα του νέου, μεγάλου SUV ŠKODA KODIAQ στο Βερολίνο και στη συνέχεια το εκθεσιακό ντεμπούτο του στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού ήταν από τα σημαντικότερα κεφάλαια του 2016. "Το ŠKODA KODIAQ σηματοδοτεί το ξεκίνημα μιας ευρείας κλίμακας εκστρατείας SUV, που θα φέρει νέες δυνατότητες ανάπτυξης στη μάρκα" δήλωσε ο Werner Eichhorn, μέλος του Δ.Σ. της ŠKODA, Sales & Marketing, και πρόσθεσε: "Επίσης μας χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι, σε συνεργασία με το εμπορικό μας δίκτυο, πάνω από το 75% των περίπου 3.200 εξουσιοδοτημένων εμπόρων ŠKODA σε όλο τον κόσμο αναβάθμισε λειτουργίες του σύμφωνα με τις προδιαγραφές της νέας εταιρικής σχεδίασης μέχρι τα τέλη του 2016".
Αναφορικά με τα αποτελέσματα της κάθε αγοράς τώρα, στη Δυτική Ευρώπη η ŠKODA σημείωσε άνοδο 5,7% φτάνοντας τις 455.200 παραδόσεις το 2016 (2015: 430.900). Στην Ανατολική Ευρώπη αντίστοιχα κατέγραψε ισχυρή αύξηση 7,2% με τις πωλήσεις να ανέρχονται στα 35.100 οχήματα (2015: 32.700). Το 2016, η ŠKODA παρέδωσε συνολικά 55.400 οχήματα στη Ρωσία, (2015: 55.000, +0,7%), ενώ αξιοσημείωτη ήταν η πορεία της στην Κεντρική Ευρώπη, όπου η άνοδός της ήταν 6,8% με 183.800 παραδόσεις (2015: 172.100). Τέλος, ισχυρή ήταν η παρουσία της και στην Κίνα, στην παγκοσμίως ισχυρότερη αγορά της μάρκας, όπου οι παραδόσεις τη χρονιά που μας πέρασε αυξήθηκαν κατά 12,5%, στα 317.100 οχήματα (2015: 281.700).