Στρατηγική συνεργασία μεταξύ Intrafashion Group και Mediterranean College

 
ee

Ενημερώθηκε: 29/07/24 - 16:38

Μνημόνιο συνεργασίας (MoU) υπεγράφη στις αρχές Ιουλίου μεταξύ της εταιρείας Intrafashion Group  γνωστή στην αγορά με το αναγνωρισμένο brand “Pink Woman” και του Mediterranean College, του 1ου ιδιωτικού αγγλόφωνου κολλεγίου στην Ελλάδα.

Η συνεργασία επιφέρει πολλαπλά αμοιβαία οφέλη, τόσο στο ανθρώπινο δυναμικό της Intrafashion Group όσο και στην εκπαιδευτική εμπειρία των σπουδαστών του κολλεγίου.

Η στρατηγική συνεργασία προβλέπει μεταξύ άλλων την διεξαγωγή guest lectures από στελέχη της εταιρείας στους φοιτητές του κολλεγίου, τον προγραμματισμό εκπαιδευτικών επισκέψεων στις εγκαταστάσεις της εταιρείας, την συμμετοχή της Intrafashion Group στο Employability Fair του κολλεγίου και της πρόσβασης των φοιτητών στα job openings της εταιρείας. Eπιπλέον παρέχεται η δυνατότητα πραγματοποίησης πρακτικής άσκησης στα επιμέρους τμήματα της εταιρείας καθώς και ο σχεδιασμός & υλοποίηση κοινών εκπαιδευτικών & επιστημονικών εκδηλώσεων. Τέλος στην συνεργασία προβλέπεται η  παροχή ειδικών επιδοτήσεων διδάκτρων στους εργαζόμενους της εταιρείας και στους α’ βαθμού συγγενείς αυτών.

Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Ιntrafashion, κ. Δημήτρης Ματεμτζής για την συνεργασία «Αναγνωρίζοντας την αξία της διαρκούς εκπαίδευσης του ανθρώπινου δυναμικού και τη σημασία της αλληλεπίδρασης των σπουδαστών με τον επιχειρηματικό κόσμο για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την έναρξη της στρατηγικής συνεργασίας μας με το Mediterranean College και ανυπομονούμε για τις μελλοντικές κοινές πρωτοβουλίες μας».



Σχετικά με τoν Όμιλο Ιntrafashion

Ο Όμιλος Intrafashion, με το αναγνωρισμένο brand “Pink Woman” αποτελεί τον μεγαλύτερο και ταχύτερα αναπτυσσόμενο Fast Fashion

Women’s Retailer της ελληνικής αγοράς. Με κεντρικά γραφεία στην Αθήνα και Logistics Centre στην Καβάλα, απασχολεί πάνω από  600

άτομα προσωπικό, σε ένα πλήρως καθετοποιημένο επιχειρησιακό μοντέλο που ξεκινά από τη  Δημιουργία – Σχεδιασμό  καταλήγοντας στην

τελική καταναλώτρια, αποκλειστικά μέσω του μεγαλύτερου δικτύου καταστημάτων της χώρας που υπερβαίνει τα 120 “Pink Woman” stores.

Ισχυροί πυλώνες το ταλαντούχο ανθρώπινο δυναμικό, η εξαιρετική σχέση προϊοντικής ποιότητας - τιμής και το retail know-how, αποτελούν

τη βάση της υψηλής φήμης του brand “Pink Woman” και των αναπτυξιακών πλάνων του Oμίλου στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Επιπλέον

στο πλαίσιο διαρκών επενδύσεων, έχει αναλάβει την αποκλειστική ανάπτυξη δικτύου καταστημάτων των brands "Terranova" και "Calliope"

του ιταλικού Ομίλου ένδυσης Teddy για σειρά γεωγραφικών ζωνών της ελληνικής αγοράς.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ