Με δυσκολία τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης

 
Με δυσκολία τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης

Ενημερώθηκε: 11/01/17 - 12:35

Να αποφύγουν τις μετακινήσεις -αν δεν είναι απαραίτητες- με οχήματα του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, καλεί μέσω του ΑΠΕ-ΜΠΕ τους πολίτες του νομού ο πρόεδρος της επιχείρησης, Τριαντάφυλλος Τριανταφυλλίδης.

Όπως επισημαίνει, σήμερα δεν πραγματοποιήθηκε και δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί κανένα δρομολόγιο της επιχείρησης προς το ορεινό τμήμα του νομού, όπου το ΚΤΕΛ εκτελεί πέντε δρομολόγια ημερησίως, εξυπηρετώντας τα χωριά του Λαγκαδά, τον Σοχό, τον Ασκό, την Αρέθουσα και τη Μαυρούδα.

Με μεγάλη δυσκολία έγιναν από τις 10 το πρωί από ένα δρομολόγιο σε Ασπροβάλτα και Ζαγκλιβέρι, όταν υπό φυσιολογικές συνθήκες η επιχείρηση πραγματοποιεί ημερησίως οκτώ και πέντε αντίστοιχα. Ο κ. Τριανταφυλλίδης σημειώνει: «Εκτιμώ ότι νωρίς το απόγευμα θα σταματήσει η εξυπηρέτηση και των συγκεκριμένων δρομολογίων, αφού οι καιρικές συνθήκες γίνονται ολοένα και πιο δύσκολες». Διευκρινίζει, πάντως, ότι τα εννέα δρομολόγια που εκτελεί καθημερινά το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης προς την Αθήνα, διεξάγονται κανονικά.

Σημειώνεται ότι η ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ΑΕ εξυπηρετεί ετησίως 40.000 κατοίκους στον νομό (ο αριθμός υπερέβαινε τους 250.000 το 2003). «Από την εκτέλεση των δρομολογίων η επιχείρηση χάνει καθημερινά έσοδα. Τα πράγματα σε επίπεδο κίνησης επιβατών είναι "σκοτωμένα", παρά το γεγονός ότι η τιμή του εισιτηρίου δεν έχει αλλάξει από το 2011 και κυμαίνεται μεταξύ 1 και 3,60 ευρώ» αναφέρει ο κ. Τριανταφυλλίδης, ο οποίος πάντως, αναγνωρίζει ότι τις απώλειες των εσόδων καλύπτει η επιδότηση 950.000 ευρώ που λαμβάνει η ΚΤΕΛ ΑΕ ετησίως (σε μηνιαίες δόσεις) από τον ΟΑΣΘ και επειδή, όπως λέει, «ο οργανισμός σήμερα βρίσκεται σε κόντρα με το ελληνικό Δημόσιο, την πληρώνουμε εμείς». Προσθέτει: «Η λειτουργία των ΚΤΕΛ στον νομό είναι εντελώς ζημιογόνα και αν δεν εκτελούσαμε τα καθημερινά δρομολόγια για την εξυπηρέτηση των 250.000 μαθητών με 50 λεωφορεία, θα τους επιστρέφαμε τα κλειδιά».

Σχετικά με την εκτέλεση των δρομολογίων προς και από την Αθήνα, ο κ. Τριανταφυλλίδης σημειώνει ότι η πληρότητα δεν ξεπερνά το 35% και τονίζει πως, ενώ μέχρι τον Απρίλιο του 2016 εκτελούνταν 11 δρομολόγια ημερησίως για Αθήνα, αυτά μειώθηκαν στα 9. Η επιχείρηση απασχολεί προσωπικό 170 ατόμων, εκ των οποίων οι 40 έκτακτοι.