Με 7.926 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 9,8%, η Peugeot κατέκτησε την δεύτερη θέση στις πωλήσεις επιβατικών οχημάτων το 2020 στην ελληνική αγορά. Το σημαντικό όμως δεν είναι η θέση που κατέκτησε η αύξηση των 14,0% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019 ( στοιχεία από τον ΣΕΑΑ).
Η αύξηση των πωλήσεων οφείλονται πρώτο στην καλή ποιότητα των αυτοκινήτων , δεύτερον τις εξαιρετικές επιδόσεις των μοντέλων και τρίτον τη σωστή στρατηγική στο μάρκετινγκ και στα χρηματοδοτικά προγράμματα.
Ας δούμε όμως πως αποτυπώνονται τα νούμερα:
-- Πρώτη η Peugeot στις εταιρικές πωλήσεις με μερίδιο 13,2%
-- Πρώτη η Peugeot στις λιανικές πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών με μερίδιο 22,4% (2η στη συνολική κατάταξη πωλήσεων αμιγώς ηλεκτρικών με μερίδιο 20,9%)
-- Πρώτη θέση για το 208 στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών με μερίδιο 17,3%
-- Πρώτη θέση για το 2008 στη κατηγορία B SUV με μερίδιο 11,0%
-- Πρώτη θέση για το Rifter στη κατηγορία MPV-M COMBI με μερίδιο 15,3%
Στην Γαλλία το 2020, σε μια αγορά επιβατικών μειωμένη κατά 25,5 % η PEUGEOT κατέκτησε μερίδιο αγοράς 18,3 % σημειώνοντας αύξηση του μεριδίου της κατά 1,2 μοναδες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Το μερίδιο λιανικών και εταιρικών πωλήσεων της μάρκας ανήλθε σε 15.4% και 26% αντίστοιχα.
Επιτυχία σημείωσε το PEUGEOT 208 καθώς είναι το πρώτο μοντέλο σε πωλήσεις στην Γαλλία με μερίδιο 5.6% επί της συνολικής αγοράς επιβατικών. Επιπλέον, το PEUGEOT 2008 είναι ο ηγέτης της κατηγορίας B-SUV με μερίδιο 4% επί της συνολικής αγοράς. Στην συνολική επιτυχία της μάρκας έχουν συντελέσει και οι πρωτιές των μοντέλων 3008, 308, 5008 και 508 στις αντίστοιχες κατηγορίες.