Μπορεί να ανήκει στην κατηγορία των μεγάλων SUV ωστόσο το Volvo XC90 γνωρίζει μεγάλη επιτυχία στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) για το διάστημα Ιανουάριος-Ιούνιος 2016, στην ελληνική αγορά πουλήθηκαν 113 Volvo XC90. Ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει μερίδιο αγοράς 44,3% για το XC90, σε μία κατηγορία που, παρά τις όχι ευοίωνες προβλέψεις, έχει καταγράψει από την αρχή της χρονιάς 255 πωλήσεις. Κάτι που σημαίνει ότι σχεδόν ένα στα δύο μεγάλα SUV που πωλήθηκαν στην Ελλάδα το 2016, είναι XC90!
Πρόκειται για ένα σίγουρα εντυπωσιακό αποτέλεσμα, καθώς η συγκεκριμένη κατηγορία αφ' ενός κυριαρχείται από premium μάρκες, προερχόμενες κυρίως από το γερμανικό ανταγωνισμό, αφ' ετέρου στα πέντε πρώτα σε πωλήσεις μοντέλα της κατηγορίας των μεγάλων SUV, τα τρία από αυτά είναι ολοκαίνουργια, καθώς ανανεώθηκαν μέσα στο τελευταίο δωδεκάμηνο!
To XC90 είναι το πρώτο μέλος για τη νέα σειρά 90 της Volvo, που δείχνει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας, που θα κυριαρχήσει τα επόμενα χρόνια. Οι πωλήσεις του, στον περίπου ένα χρόνο που έχει μεσολαβήσει από το λανσάρισμά του, έχουν ξεπεράσει κατά πολύ κάθε προσδοκία της Volvo Cars. Στο εργοστάσιο που κατασκευάζεται, στην Τορσλάντα, έξω από το Γκέτεμποργκ, έχει προστεθεί και τρίτη βάρδια για να καλύψει τη ζήτηση ενώ η παραγωγή έχει αγγίξει τα όρια δυναμικότητας της μονάδας.
Το νέο XC90 έχει μεγάλο μερίδιο στα εξαιρετικά οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο του 2016, που ανακοίνωσε η Volvo Cars μόλις την περασμένη εβδομάδα. Πιο συγκεκριμένα, η σουηδική premium μάρκα ανακοίνωσε υπερτριπλασιασμό των λειτουργικών της κερδών για την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2016, με παράλληλη αύξηση του λειτουργικού περιθωρίου κέρδους σε 6,7%, από 2,2% το αντίστοιχο διάστημα την προηγούμενη χρονιά.