Νικολόπουλος: Τι προσπαθεί να κάνει το υπουργείο Παιδείας με τα θρησκευτικά

 
Νικολόπουλος: Τι προσπαθεί να κάνει το υπουργείο Παιδείας με τα θρησκευτικά

Ενημερώθηκε: 04/04/18 - 14:44

Με ατράνταχτα επιχειρήματα ο Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος και ανεξάρτητος βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος καυτηριάζει την απόπειρα του Υπουργείου Παιδείας να μετατρέψει το μάθημα των Θρησκευτικών σ’ ένα θρησκειολογικό μείγμα ασάφειας, με προφανή στόχο την απομείωση της Ορθόδοξης πίστης των μαθητών.

Στις εκτενείς δηλώσεις του ο Χριστιανοδημοκράτης βουλευτής αναφέρει: «Οι αντιδράσεις που έχουν ξεσπάσει είναι απόλυτα δικαιολογημένες γιατί επιχειρείται εσκεμμένα να αλλοιωθεί ο χαρακτήρας του μαθήματος των Θρησκευτικών.

Η «συρραφή» που έκαναν οι συντάκτες των βιβλίων προδίδει τις επιδιώξεις τους. Κυρίως, κόπτονται να πείσουν ότι και η ορθόδοξη πίστη αποτελεί ανθρώπινη ιδεολογία ή φιλοσοφία. Ματαιοπονούν όμως, γιατί η Ορθοδοξία βασίζεται σε γεγονότα-αποκαλύψεις του Θεού που λαμβάνουν χώρα μέσα στην ιστορία σε συγκεκριμένους τόπους και χρόνους, κάτι που δεν έχει να επιδείξει άλλη θρησκεία».

Ακολούθως, ο Νίκος Νικολόπουλος, εστιάζοντας στη δομή των βιβλίων των Θρησκευτικών, επισημαίνει:

«Δεν υπάρχει λογική δομή, παρά μόνο απόπειρες παράλληλων αναφορών. Λείπει η συνεκτική εικόνα για την Ορθοδοξία, καθώς παραλείπονται βασικά θέματα της πίστεως, που έχουν ως συνέπεια τη διαστρέβλωση και την παραπλάνηση των μαθητών».

Στην συνέχεια ο ανεξάρτητος βουλευτής επιστρατεύει ενδεικτικά παραδείγματα για να τεκμηριώσει τις απόψεις του:

«Αφιέρωσα χρόνο και διάβασα τα βιβλία και διαπίστωσα δεκάδες σκόπιμες παραλείψεις ή προσεγγίσεις που υπονομεύουν την Ορθοδοξία.

Κατ’ αρχάς αποσιωπάται ότι ο Χριστός είναι Θεός. Το Σύμβολο της Πίστεως καταχωρείται μόνο ως ανερμήνευτο κείμενο στο βιβλίο της Α’ Γυμνασίου, ενώ έχει αφαιρεθεί από τα βιβλία του Δημοτικού και του Λυκείου! Δεν υπάρχει ούτε μία διδακτική ενότητα για την Υπεραγία Θεοτόκο, που συγκινεί εκατομμύρια καρδιές ορθόδοξων χριστιανών.

Αντιθέτως, διαπίστωσα ότι στο βιβλίο της ΣΤ’ Δημοτικού συστεγάζονται οι πάντες, σε πνεύμα «ισοϋψούς» σεβασμού. Ήτοι, Ορθόδοξοι, Καθολικοί, Αρμένιοι, Κόπτες, Αγγλικανοί, Ευαγγελικοί, Πεντηκοστιανοί, Αντβεντιστές, αλλά και οι μάρτυρες του Ιεχωβά και ακόμη οι χιλιαστές που με οργανωμένη προπαγάνδα, έχουν καταδείξει πολλές φορές την αντεθνική δράση τους»!

Ολοκληρώνοντας, ο Νίκος Νικολόπουλος υπογραμμίζει:

«Βρισκόμαστε μπροστά σε μια συνειδητή αλλοίωση του μαθήματος των Θρησκευτικών που αποσκοπεί στον κλονισμό των νωπών θρησκευτικών πεποιθήσεων ενός μαθητή.

Είναι, λοιπόν, υποκριτές όλοι αυτοί που υποστηρίζουν ότι το μάθημα δεν πρέπει να είναι ομολογιακό ή κατηχητικό, σπεύδοντας να υπεραμυνθούν δήθεν του ορθόδοξου χαρακτήρα του.

Είναι σαφές ότι καταβάλλεται προσπάθεια με σαφή πολιτικά κριτήρια, να γίνει κατήχηση και στράτευση των μαθητών σε μια εκκοσμικευμένη στάση απέναντι στην Ορθοδοξία.

Ε, λοιπόν, τέτοια εγχειρίδια δεν θα κοσμήσουν τις βιβλιοθήκες των παιδιών μας. Επιστρέφονται ως απαράδεκτα. Αυτά τα βιβλία δεν πρόκειται να τα διαβάσουν»!