Το Facebook παραμένει ο πιο δημοφιλής ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ, όμως οι νέοι κάτω των 25 ετών στρέφονται ολοένα και περισσότερο στο Snapchat, σύμφωνα με τα στοιχεία του eMarketer που δημοσιεύθηκαν σήμερα.
Το 2018 ο αριθμός των χρηστών του Facebook αναμένεται να μειωθεί κατά 5,6% στην ηλικιακή ομάδα 12-17 ετών και κατά 5,8% στην ομάδα 18-24 ετών. «Είναι η πρώτη φορά που η eMarketer προβλέπει μείωση των χρηστών του Facebook στην ομάδα 18-24», σχολίασε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
«Και φέτος για πρώτη φορά λιγότεροι από τους μισούς χρήστες του Διαδικτύου ηλικίας 12 ως 17 ετών θα χρησιμοποιούν το Facebοοk», πρόσθεσε η eMarketer.
Τον Αύγουστο η εταιρεία ανέμενε ότι το 2017 θα σημειωθεί πτώση 3,4% σε αυτή την ηλικιακή ομάδα.
Συνολικά το Facebook θα χάσει 2 εκατομμύρια χρήστες ηλικίας κάτω των 25 ετών φέτος, σύμφωνα με νέα εκτίμηση.
Το Snapchat είναι αυτό «που θα προσελκύσει τους περισσότερους νέους χρήστες» με το κέρδος αυτό να εκτιμάται σε 1,9 εκατομμύριο επιπλέον χρήστες κάτω των 25 ετών, έναντι 1,6 εκατομμυρίου για το Instagram.
Ωστόσο το Instagram εξακολουθεί να έχει περισσότερους χρήστες στις ΗΠΑ από το Snapchat, με τον αριθμό τους να αναμένεται να αυξηθεί κατά 13,1% φέτος και να φτάσει τα 104,7 εκατομμύρια. Παράλληλα οι χρήστες του Snapchat αναμένεται να αυξηθούν κατά 9,3% για να φτάσουν τα 86,5 εκατομμύρια.
Το Facebook εξακολουθεί να προσελκύει τους μεγαλύτερους σε ηλικία χρήστες και αναμένεται να παραμείνει στους 169,5 εκατομμύρια χρήστες το 2018.
«Το Snapchat ίσως καταφέρει να προσελκύσει τις μεγαλύτερες ηλικιακά ομάδες αν αναδιαμορφώσει την πλατφόρμα του για να καταστήσει πιο απλή τη χρήση του», σχολίασε η Ντέμπρα Έιχο Ουίλιαμσον, αναλύτρια του eΜarketer.
«Το ερώτημα είναι αν οι πιο νέοι θα εξακολουθήσουν να θεωρούν το Snapchat κουλ όταν ξεκινήσουν να το χρησιμοποιούν οι γονείς και οι παππούδες τους», πρόσθεσε. «Με αυτό ακριβώς το ευαίσθητο θέμα είναι αντιμέτωπο το Facebook».