Τούρκο Ναύαρχο έχουμε από το 2012 και θα συνεχίσουμε να έχουμε μέχρι το 2020, στη θέση-κλειδί του Διευθυντή του Διεθνούς Οργανισμού Υδρογραφίας-ΙΗΟ, αφού ή Ελλάδα δεν έθεσε καν υποψηφιότητα!
Το ερώτημα όμως είναι γιατί η Ελλάδα δεν προσπάθησε καν να διεκδικήσει τη θέση του Διευθυντή του Διεθνούς Οργανισμού Υδρογραφίας-ΙΗΟ.
Την απάντηση μας της έδωσαν αξιωματικοί του ΠΝ που μας “φρέσκαραν” τη μνήμη για όσα έγιναν στις κρίσεις του ΠΝ από το 2012 και μετά...
Η Ελλάδα είχε την τελευταία παρουσία στο Διεθνή Οργανισμό Υδρογραφίας μέχρι το 2012 με τον ναύαρχο Μαράτο.
Με την ολοκλήρωση της θητείας του δεν έγινε απολύτως καμία προσπάθεια για να βρεθεί αντικαταστάτης του και η Ελλάδα να έχει ουσιαστική παρουσία στον IHO.
Από τις κρίσεις του 2012 και μετά έγιναν όλα όσα …δεν έπρεπε να γίνουν. Έτσι κι αλλιώς είχαμε πάψει να “παράγουμε” αξιωματικούς με πτυχίο Υδρογραφίας! Μας είχε μείνει ένας και μοναδικός τον οποίο το 2014 φροντίσαμε να τον αποστρατεύσουμε!!!
Ήταν ο τότε Διοικητή της Υ.Υ. Γ. Ματαράγκα, ο οποίος ήταν ο μοναδικός Αρχιπλοίαρχος (1 έτους) με μεταπτυχιακό στο Μοντερέυ, (Ωκεανογραφίας/Υδρογραφίας) και με προϋπηρεσία στο εξωτερικό (Αμερική) σε παρόμοια θεση!!!
Δεν πρέπει να έχουμε καμία απορία λοιπόν γιατί οι παράνομες NAVTEX της Τουρκίας αναρτώνται ΑΜΕΣΑ στην ιστοσελίδα της NAVAREA III, ενώ οι ελληνικές και οι κυπριακές αναρτώνται με μεγάλη καθυστέρηση ή και καθόλου.
Πηγή:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Απίστευτη πρόκληση από την Άγκυρα: «Και τα δελφίνια της Μεσογείου τουρκικά είναι»