Οι Κρητικοί πήραν τις γουρούνες και «βουλιάζουν» την Αθήνα

 
Οι Κρητικοί πήραν τις γουρούνες και «βουλιάζουν» την Αθήνα

Ενημερώθηκε: 13/11/17 - 10:18

Με περισσότερες από 100 γουρούνες κάνουν απόβαση στην Αθήνα οι Κρητικοί που διαμαρτύρονται για το νομοσχέδιο που αφορά το νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και απαγορεύει την κυκλοφορία με τις τετράτροχες μηχανές. Την Τρίτη οι Κρητικοί αναμένεται να πλημμυρίσουν τους δρόμους της Αθήνας με τα οχήματα τους δίνοντας δυναμικό παρών στην πανελλαδική συγκέντρωση που έχει προαναγγελθεί. Οι διαδηλωτές το πρωί έχουν προγραμματίσει συγκέντρωση και πορεία προς το υπ. Μεταφορών όπου θα ζητήσουν να δουν τον υπουργό κ. Χρήστο Σπίρτζη.

Χρήστο Σπίρτζη

«Από το Ηράκλειο φεύγουμε 100 άτομα, ιδιώτες αλλά και ιδιοκτήτες ενοικιαζόμενων οχημάτων, για να πάρουμε μέρος στην πανελλήνια διαμαρτυρία στην Αθήνα. Εκεί θα βρεθούμε με τους υπόλοιπους ενοικιαστές και ιδιώτες της Ελλάδος και θα κάνουμε πορεία προς το υπουργείο Μεταφορών ενώ θα ζητήσουμε συνάντηση με τον υπουργό, », επεσήμανε μιλώντας στο cretapost, ο πρόεδρος του συλλόγου Ενοικιαζόμενων Αυτοκινήτων και μηχανών, Γιώργος Μπαμιεδάκης.

Όπως ήδη είναι γνωστό το συγκεκριμένο νομοσχέδιο για τον ΚΟΚ απαγορεύει την κυκλοφορία των συγκεκριμένων οχημάτων σε όλους τους ασφαλτοστρωμένους δρόμους. «Αυτή η οριζόντια απαγόρευση μας δημιουργεί τεράστια προβλήματα. Μας κλείνει τα μαγαζιά, τα σπίτια με αποτέλεσμα πολλοί άνθρωποι να μείνουν άνεργοι. Η «γουρούνα» είναι όχημα παντός τύπου καθώς μπορεί να οδηγηθεί και από ΑμεΑ ενώ ειδικά στην Κρήτη αρκετοί αγρότες χρησιμοποιούν τις γουρούνες για να κάνουν τις αγροτικές εργασίες τους», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μπαμιεδάκης.

πινακίδες

Παράλληλα, οι ιδιοκτήτες των Ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων και μηχανών θα αναφέρουν στον υπουργό και το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν με την ασφάλιση των οχημάτων. «Η Πολιτεία μας υποχρεώνει να έχουμε τα οχήματά ασφαλισμένα είτε είναι σεζόν είτε όχι. Μόνο με την παράδοση πινακίδων μπορούμε να κρατήσουμε ανασφάλιστα τα οχήματα. Αυτό όμως δημιουργεί τεράστια προβλήματα ειδικά σε κάποια νησιά που δεν έχουν εφορίες και θα πρέπει να πάνε σε άλλο νησί για να παραδώσουν τις », υπογράμμισε σχετικά ο κ. Μπαμιεδάκης.

Πάντως, αξίζει να σημειωθεί ότι, το σκεπτικό του υπουργείου Μεταφορών, σχετικά με την απόφαση να σταματήσουν να κυκλοφορούν σε δημόσιους δρόμους τα συγκεκριμένα τετράτροχα αναφέρει ότι ήταν αιτία για πολλά ατυχήματα και ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες στα νησιά όπου η ζήτηση για αυτά ήταν εξαιρετικά μεγάλη.