Ιερέας ο οποίος έχει καταδικαστεί από την Δικαισύνη για αντιποίηση αρχής ήταν ο κληρικός που εμφανίστηκε στο Τατόι και προσπάθησε να τελέσει μνημόσυνο στη μνήμη του τέως βασιλιά. Με ανακοινωσή της η ιερά μητρόπολη Καλαβρύτων εφιστά την προσοχή των πιστών αφού ο αυτοαποκαλούμενος Επίσκοπος Χριστόδουλος προσπάθησε να τελέσει τρισάγιο ακόμη και στο μνήμα του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου.
Το ανακοινωθέν της Ιεράς Μητρόπολης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας
Εξ αφορμής των οχλήσεων προς την Ιερά Μητρόπολή μας και τον ίδιο τον Σεβασμιώτατο Ποιμενάρχη μας κ. Ιερώνυμο, περί προσελεύσεως κληρικού της Ιεράς Μητροπόλεώς μας προς τέλεσιν τρισαγίου στον τάφο του θανόντος τ. Βασιλέως Κωνσταντίνου, όπως μεταδόθηκε από τα Μ.Μ.Ε., και προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, διευκρινίζονται τα εξής:
α. Ουδέποτε προσήλθε κληρικός της Μητροπόλεώς μας στον εν λόγω τόπο προς τον προαναφερθέντα σκοπό, ει μη μόνον ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμος, ως Μέλος της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου, ο οποίος έλαβε μέρος στην Εξόδιο Ακολουθία προεξάρχοντος του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος.κ. Ιερωνύμου.
β. Ο ρασοφόρος, ο οποίος παρουσιάστηκε στο Τατόι, ζητώντας να τελέσει τρισάγιο είναι ο γνωστός ψευδοεπίσκοπος, μοναχός Χριστόδουλος, αυτοπροβαλλόμενος ως «Μητροπολίτης», για τον οποίον η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος έχει αποφανθεί και ενημερώσει ως ακολούθως: «ο ρασοφόρος με το κοσμικό όνομα Νικόλαος Διαμαντόπουλος, ο οποίος δραστηριοποιείται τόσο στο διαδίκτυο, όσο και στην μητροπολιτική περιφέρεια Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, φέροντας τα διακριτικά διάσημα του Επισκόπου και αυτοπροβαλλόμενος ως «Μητροπολίτης Χριστόδουλος», δεν ανήκει στην Εκκλησία της Ελλάδος, δεν είναι κανονικός Επίσκοπος ή Μητροπολίτης, ούτε καν Ιερεύς ή Διάκονος και, επομένως, οποιοδήποτε ιερό Μυστήριο «τελεί» είναι άκυρο».
γ. Ο εν λόγω ρασοφόρος κατεδικάσθη υπό της Ελληνικής Δικαιοσύνης τον παρελθόντα Ιανουάριο 2022 για τα εξής αδικήματα: α. αντιποίηση εκκλησιαστικής αρχής και σχήματος, β. αντιποίηση εκκλησιαστικής αρχής κατ’ εξακολούθησιν και γ. εξύβριση.
Κατόπιν τούτων, καλείται το ευσεβές πλήρωμα να αγνοεί οποιαδήποτε πράξη του εν λόγω προσώπου, το οποίο μόνο προκαλεί και σκανδαλίζει τις ψυχές των πιστών μας.