Η Μπαρτσελόνα και οι χορηγοί της, θα επωφεληθούν ιδιαίτερα από τον επικό τρόπο της πρόκρισης των Καταλανών στα προημιτελικά του Champions League. Χιλιάδες μηνύματα πλημμύρισαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γράφοντας για την μεγάλη ανατροπή.
Η Μπαρτσελόνα έγινε τάση, όπως αναφέρουν τα στοιχεία της Google.
Από τότε που ξεκίνησε το 2004, ποτέ πριν η «Barcelona» δεν είχε γίνει αντικείμενο τόσο πολλών αναζητήσεων. Η μεγάλη της νίκη με 6-1 απέναντι στην Παρί Σ.Ζ , είχε ως ευχάριστη συνέπεια για τους Καταλανούς, να πολλαπλασιάσουν τον αριθμό των οπαδών τους στα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα, όπως αναφέρει η ισπανική ιστοσελίδα jugandafinbanciera. Έτσι, στο Facebook, ο σύλλογος έχει 109. 535. 972 οπαδούς που την ακολουθούν, χωρισμένους σε τμήματα με διαφορετικές 4 γλώσσες, κερδίζοντας 461.102 οπαδούς κατά τις τελευταίες πέντε ημέρες. Κάτι παρόμοιο με αυτό που συνέβη στο Twitter, όπου το κέρδος είναι 93.286 φίλαθλοι, με 39.006.462 συνολικά.
Και στο Instagram, όπου 467.204 άνθρωποι άρχισαν να την ακολουθούν. Σε αυτό το τελευταίο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, η Μπαρτσελόνα έχει 47.289.069 οπαδούς. Επίσης και στο YouTube παρατηρήθηκαν αλλαγές, αφού η Μπάρτσα έχει δει αύξηση του αριθμού των συνδρομητών της κατά 64.473, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό σε 2.801.328. Έτσι, το προφίλ της Μπαρτσελόνα στα τέσσερα αυτά μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν κερδίσει 1.086.065 οπαδούς.
Ένα αποτέλεσμα, που ακόμα και η καλύτερη εκστρατεία μάρκετινγκ δεν θα μπορούσε να επιτύχει. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι χορηγοί είναι ευχαριστημένοι με αυτή την είδηση. Όπως και από το γεγονός ότι η Μπαρτσελόνα πρωταγωνιστεί στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων στο μισό κόσμο την περασμένη Πέμπτη. Με τη Nike και η Qatar Airways να είναι εκείνες που έχουν το μεγαλύτερο όφελος.