Τη 2η νίκη της σεζόν -και πρώτη μετά το Μονακό- πανηγύρισε ο Σέρχιο Πέρες, ο οποίος τερμάτισε στην πρώτη θέση του νυχτερινού Γκραν Πρι της Σιγκαπούρης, που σημαδεύτηκε από 6 εγκαταλείψεις.
Δεύτερος κατέληξε ο Σαρλ Λεκλέρ με Ferrari, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο έτερος οδηγός της Scuderia, Κάρλος Σάινθ.
Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Μαξ Φερστάπεν, τερμάτισε μόλις 7ος, κάτι που σημαίνει ότι πήρε… παράταση η στέψη του σε πρωταθλητή για 2η διαδοχική χρονιά.
Τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Λάντο Νόρις με McLaren (4ος), Ντάνιελ Ρικιάρντο με McLaren (5ος), Λανς Στρολ με Aston Martin (6ος), Σεμπάστιαν Φέτελ με Aston Martin (8ος), Λιούις Χάμιλτον με Mercedes (9ος) και Πιέρ Γκασλί με AlphaTauri (10ος).
Το Γκραν Πρι της Σιγκαπούρης ξεκίνησε με καθυστέρηση μιας ώρας λόγω της δυνατής βροχόπτωσης, η οποία δημιούργησε διαφορετικά δεδομένα στον αγώνα, καθώς η πίστα παρέμεινε βρεγμένη σε αρκετά σημεία και ανάγκασε τις ομάδες να επιλέξουν ενδιάμεσα ελαστικά.
Ο Μεξικανός οδηγός της Red Bull ξεκίνησε καλύτερα, προσπέρασε τον poleman Λεκλέρ στην εκκίνηση και πέρασε στην πρώτη θέση, ενώ έκτοτε δεν κοίταξε πίσω του.
Ο Πέρες οδήγησε μαεστρικά σε όλο τον αγώνα, απέφυγε τα λάθη και άντεξε στις ασφυκτικές πιέσεις του Μονεγάσκου, ο οποίος κόλλησε πίσω από τον 32χρονο, αλλά δεν κατάφερε να κάνει κίνηση για να τον προσπεράσει.
Μ’ αυτά και μ’ αυτά, ο Μεξικανός κατάφερε να αντικρίσει πρώτος την καρό σημαία με 7,5 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Λεκλέρ και να εξασφαλίσει ότι ακόμα και σε περίπτωση τιμωρίας του (σ.σ. διερευνάται για πιθανή παράβαση των κανονισμών για το αυτοκίνητο ασφαλείας).
Από ‘κει και πέρα, ο Φερστάπεν είχε έναν αγώνα με πολλά λάθη και τερμάτισε μετά κόπων και βασάνων στην 7η θέση, έχοντας και μια άτυχη στιγμή στον 40ό γύρο, όταν και γλίστρησε, με συνέπεια να βγει εκτός πίστας. Έτσι, ο Ολλανδός θα χρειαστεί να περιμένει μια εβδομάδα ακόμα (τουλάχιστον) για τη στέψη του.
Αξίζει να σημειωθεί ότι -λόγω των καθυστερήσεων- ο αγώνας ολοκληρώθηκε στις 2 ώρες και όχι στους 61 γύρους που ήταν αρχικά προγραμματισμένο. Είναι χαρακτηριστικό ότι σε δύο περιπτώσεις υπήρχε Safety Car και σε τρεις ακόμα Virtual Safety Car, ενώ εγκατέλειψαν 6 μονοθέσια.