Η ιστορία του Yaris συνεχίζεται… Το νέο γιαπωνέζικο και πολύ πετυχημένο αυτοκίνητο συνεχίζεται με τη μεγαλύτερη γκάμα στην κατηγορία Β. Και μπορείτε να το βρείτε είτε με υβριδικό κινητήρα 1.5L, είτε με δύο βενζινοκινητήρες των 1.0 και 1.5 κ.ε., είτε ένα diesel D-4D 1.4L. Διαλέξτε και πάρτε !!! Όλα τα μοντέλα πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6 και έχουν ωφεληθεί από τις ρυθμίσεις που περιόρισαν ακόμα περισσότερο τις εκπομπές C02.
Αν και ο περισσότερος κόσμος ακόμη δεν έχει μελετήσει την υβριδική τεχνολογία και προτιμά τις λύσεις που ξέρει, δηλαδή βενζίνη η πετρέλαιο, ωστόσο η Toyota υποστηρίζει ότι η τεχνολογία αυτή συγκεντρώνει πάνω από το 40% όλων των Ευρωπαϊκών πωλήσεων Yaris.
Το νέο Yaris σχεδιάστηκε στο Ευρωπαϊκό στούντιο σχεδίασης, από ευρωπαίους σχεδιαστές. Με το νέο Yaris, η Toyota δεν θέλησε απλά να βελτιώσει το αυτοκίνητο αλλά και να δημιουργήσει μία ισχυρότερη γκάμα που θα ικανοποιεί τις ανάγκες και προτιμήσεις μιας ευρύτερης και πιο επίλεκτης βάσης πελατών. Το νέο μοντέλο υιοθετεί νέα στρατηγική εκδόσεων η οποία εστιάζει σε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, από την άριστη σχέση κόστους/απόδοσης (value for money) μέχρι σύγχρονο στυλ και φινέτσα. Νέες εκδόσεις Mid και Mid+ βρίσκονται στην καρδιά της γκάμας, ενώ τα νέα δίχρωμα μοντέλα (Bi-tone) προσφέρουν περισσότερες επιλογές χρωματικών αντιθέσεων που λανσαρίστηκαν στη γκάμα το 2016. Επίσης περιλαμβάνεται η έκδοση Chic, που προσθέτει μία νότα φινέτσας στο στυλ και τις λεπτομέρειες του αυτοκινήτου.
Το ευρωπαϊκό Yaris άρεσε τόσο πολλοί στους ιδιοκτήτες της γιαπωνέζικης φίρμας που αποφάσισαν να υιοθετηθούν στο αδερφικό μοντέλο Vitz που κατασκευάζεται στην Ιαπωνία τις αλλαγές που έγιναν στο Yaris για την Ευρώπη.
Οι σχεδιαστές έδωσαν στο νέο Yaris μία πιο δυναμική εμφάνιση με περισσότερο ‘νεύρο’, που παράλληλα αποπνέει φινέτσα και ποιότητα. Για το σκοπό αυτό, τα εμπρός και πίσω τμήμα του αυτοκινήτου έχουν νέα σχεδιαστική δομή με ισχυρότερη τρισδιάστατη ποιότητα, μεγαλύτερη έμφαση στις οριζόντιες γραμμές για τη δημιουργία οπτικού πλάτους, και χαμηλότερο κέντρο βάρους.
Νέας σχεδίασης είναι και οι ζάντες που είναι με τρία σχέδια: ένα ασημί τάσι 15-ιντσών για την έκδοση Live, μία πολυάκτινη ζάντα αλουμινίου 15-ιντσών για τις εκδόσεις Active & Style και μία νέα ζάντα αλουμινίου 16 ιντσών με ειδικό φινίρισμα για την έκδοση Chic.
Ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού, τα πίσω φωτιστικά σώματα έχουν φως στοπ LED και πίσω φώτα με οδηγούς, επιβεβαιώνοντας την premium ποιότητα του Yaris ενώ, όπως τα εμπρός φώτα, παρουσιάζουν μία ιδιαίτερη νυχτερινή ταυτότητα.
Σχεδίαση εσωτερικού
Η έμφαση στις αλλαγές του εσωτερικού ήταν να διατηρηθεί η τολμηρή και μοντέρνα εμφάνιση της καμπίνας, με νέες ταπετσαρίες και διάκοσμο και αναβαθμισμένα όργανα και χειριστήρια με στόχο τη βέλτιστη εργονομία και απόδοση HMI (human-machine interface).
Ο πίνακας οργάνων του οδηγού έχει νέα διάταξη δύο αναλογικών οργάνων που πλαισιώνουν μία νέα έγχρωμη οθόνη TFT πολλαπλών πληροφοριών 4,2 ιντσών – στάνταρ από την έκδοση Active. Διαφορετικές πληροφορίες και δεδομένα οχήματος μπορούν να επιλέγονται και να ρυθμίζονται μέσω των διακοπτών ελέγχου στο τριάκτινο τιμόνι, το οποίο φέρει νέα διακοσμητικά σε piano black (από τη Active και πάνω). Ένα νέο χρωμιωμένο διακοσμητικό πλαισιώνει τα όργανα, προσδίδοντας μία πρόσθετη νότα ποιότητας.
Άλλες αλλαγές αφορούν τους νέους αεραγωγούς τύπου φτερωτής, τον μπλε φωτισμό οργάνων και μία πιο σύγχρονη εκδοχή της οθόνης πολυμέσων και των χειριστηρίων στην κεντρική κονσόλα, μαζί με δύο νέους διακόπτες που είναι πιο απέριττοι σε εμφάνιση και πιο εύχρηστοι σε λειτουργία.
Βελτιωμένη απόδοση υβριδικού συστήματος
Το Yaris παραμένει μοναδικό στην κατηγορία B που διατίθεται με υβριδικό σύστημα κίνησης. Η κορυφαία και φιλική προς το χρήστη τεχνολογία της Toyota προσφέρει εξαιρετική κατανάλωση και τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων στην κατηγορία (από 75 g/km CO2). Κατά την εξέλιξη του νέου Yaris, οι μηχανικοί της Toyota έλαβαν υπόψη την άποψη των πελατών για να κατανοήσουν πού έπρεπε να γίνουν βελτιώσεις που θα διασφάλιζαν μία ακόμα πιο αθόρυβη και άνετη εμπειρία με καλύτερη οδική συμπεριφορά και ακρίβεια διεύθυνσης.
Η Toyota χρησιμοποιεί ένα έξυπνο εργαλείο συλλογής δεδομένων για να βοηθήσει τους Ευρωπαίους εμπόρους να δείξουν στους πελάτες πώς λειτουργεί η υβριδική τεχνολογία και τα πραγματικά οφέλη που μπορεί να αποφέρει.
Το Driveco box ήδη χρησιμοποιείται σε επτά Ευρωπαϊκές αγορές για Υβριδικά μοντέλα όπως το Yaris Hybrid και προορίζεται για πιλοτικές δοκιμές σε εννέα ακόμα. Σαν ένα αυτόματο σύστημα καταγραφής δεδομένων οδηγού, συλλέγει δεδομένα για τις αποστάσεις των δοκιμαστικών διαδρομών, τους χρόνους και τις μέσες ταχύτητες, και επιπλέον την αναλογία του ταξιδιού στην οποία το αυτοκίνητο λειτουργεί σε πλήρως ηλεκτρικό πρόγραμμα (EV mode), με μηδενική κατανάλωση καυσίμου και μηδενικές εκπομπές ρύπων. Ο χρήστης μπορεί να κατεβάζει και να βλέπει τις πληροφορίες χρησιμοποιώντας ένα smartphone ή μία εφαρμογή tablet, μαζί με συγκρίσεις από προηγούμενες επιδόσεις και με τα επίπεδα που έχουν πετύχει άλλοι οδηγοί.
Η συνέχεια του άρθρου στο