Μαζεμένοι γύρω από το πρωτοχρονιάτικο τραπέζι, γέλια, πειράγματα, ευχές, ρέει το κρασί και την εύθυμη διάθεση συνοδεύει η μουσική από τους τηλεοπτικούς δέκτες. Συντονισμένοι με κάποιο από τα μουσικά τηλεοπτικά προγράμματα που είχαν ετοιμάσει τα κανάλια για να υποδεχτούμε το νέο χρόνο.
Όλα τα κανάλια είχαν τη δική τους πρόταση και τους δικούς τους καλεσμένους. Στη μάχη της τηλεθέασης ένας ήταν ο νικητής.Ποιος; Ο με το «» και ακολούθησε η του .
Το μουσικό πρόγραμμα του κατάφερε να τερματίσει πρώτο και με διαφορά τόσο σε γενικό σύνολο και νεανικό κοινό όσο και στο μισάωρο της αλλαγής του χρόνου.
Τι κατέγραψε η Nielsen;
Αλλαγή χρόνου (23:45 – 00:15)
ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ! (ΣΚΑΪ) – 39,9%
ΜΗΝ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΤΗ ΜΟΥΡΜΟΥΡΑ (ALPHA) – 12,2%
2019 ΕΥΧΕΣ ΓΕΜΑΤΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ (ΕΡΤ1)- 9,1%
ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ 2018 (OPEN Beyond)- 8%
ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ (ΕΡΤ2) – 4,8%
Γενικό Σύνολο
ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ! – 33,9%
ΜΗΝ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΤΗ ΜΟΥΡΜΟΥΡΑ – 14,9%
ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ 2018 – 10,6%
ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ – 6,3%
2019 ΕΥΧΕΣ ΓΕΜΑΤΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ – 5,4%
Δυναμικό Κοινό
ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ! – 32,2%
ΜΗΝ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΤΗ ΜΟΥΡΜΟΥΡΑ – 15%
ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ 2018 – 11%
2019 ΕΥΧΕΣ ΓΕΜΑΤΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ – 3,8%
ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ – 2,1%