Ο ΣΚΑΪ στην κορυφή της τηλεθέασης τον Μάρτιο στο σύνολο κοινού με ποσοστό 16,7% και στο κοινό 18-54 με ποσοστό 15,6%.
Τα ψυχαγωγικά προγράμματα του ΣΚΑΪ ήταν η αγαπημένη επιλογή των τηλεθεατών, για έναν ακόμη μήνα. Και τον Μάρτιο, το τηλεοπτικό κοινό επέλεξε να δει τις εκπομπές του σταθμού και τις έφερε στην πρώτη θέση της τηλεθέασης.
Το απόλυτο παιχνίδι επιβίωσης, το «Survivor», συνεχίζει να βρίσκεται στην κορυφή της τηλεθέασης, τόσο στο γενικό σύνολο όσο και στο κοινό 18-54, με ποσοστά 31% και 33,5% αντίστοιχα. Οι γυναίκες 18-44 του χάρισαν ποσοστό 38,5% ενώ 3.279.013 τηλεθεατές το παρακολούθησαν έστω για 1 λεπτό.
Κάθε πρωί είναι «Ώρα για Φαγητό με την Αργυρώ» και η εκπομπή ήταν πρώτη στη ζώνη μετάδοσής της με ποσοστό 16,9% στο σύνολο κοινού, σημειώνοντας άνοδο σε σχέση με τον Φεβρουάριο.
Αμέσως μετά, το «LoveIt» ήταν πρώτο στο σύνολο κοινού με ποσοστό 14,8%, σημειώνοντας άνοδο σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.
Το «Καλό Μεσημεράκι», σταθερά πρώτο στο σύνολο κοινού με 18,7% και στα 18-54 με 22,2% σημειώνοντας μάλιστα άνοδο σε σχέση με τον Φεβρουάριο. Η μεσημεριανή εκπομπή με τον Νίκο Μουτσινά είναι η αγαπημένη των γυναικών 18-44 που του χάρισαν 28,6% ενώ 1.226.282 τηλεθεατές την παρακολούθησαν έστω για 1 λεπτό.
Το απόγευμα, το SuperMakeover ήρθε πρώτο στις γυναίκες 18-44 με ποσοστό 16,7% και αμέσως μετά το HouseOfFameLaAcademia στις γυναίκες 18-34 σημείωσε 18%.
Τα Σαββατοκύριακα, οι γυναίκες 25-44 βλέπουν DOT., δίνοντάς του ποσοστό 13,9% και Πιο Αδύναμο Κρίκο χαρίζοντάς του 15,3%.
Κάθε Σάββατο απόγευμα, οι τηλεθεατές ταξιδεύουν με το «HappyTraveller» ανεβάζοντάς το πρώτο στο σύνολο κοινού με ποσοστό 15,0% και 1.138.390 τηλεθεατές να το έχουν παρακολουθήσει έστω για 1 λεπτό.