Μπορείς να σκεφτείς Σαββατόβραδο χωρίς στην «Υγειά μας ρε παιδιά»; Πιθανότατα όχι. Γιατί ακόμα κι αν δεν είσαι πάνω από την τηλεόραση να το παρακολουθείς, ξέρεις πως έχεις την επιλογή για μουσική και την αίσθηση ενός live προγράμματος.
Είναι, όμως, αυτό αρκετό για κρατήσει τον τηλεθεατή κοντά του; Όπως αποδεικνύεται, μάλλον όχι.
Τα νούμερα τηλεθέασης δεν είναι πια τα ίδια -η εκπομπή δύσκολα ξεπερνά το 15% στο δυναμικό κοινό- και οι περισσότεροι γνωρίζουμε τον λόγο: To «Στην υγειά μας ρε παιδιά» δεν έχει πια κάτι άλλο να δώσει. Τουλάχιστον όχι όσο δεν αλλάζει, δεν ανανεώνεται. Γιατί πράγματι θα περίμενε κανείς από μια εκπομπή που κοστίζει 30.000 ευρώ (!) το επεισόδιο -σα να λέμε 120.000 ευρώ τον μήνα- να προκαλεί λίγο περισσότερο τον τηλεθεατή να τη δει.
Ίδια αφιερώματα, ίδιοι καλλιτέχνες και ίδιοι καλεσμένοι σίγουρα δεν είναι αυτό που θα περίμενε να δει ο κόσμος. Μιλάμε για 180 λεπτά τηλεοπτικού αέρα που κάθε Σάββατο καλύπτονται σχεδόν με τον ίδιο τρόπο.
Θα είναι η αλλαγή στο πλατό; Θα είναι η αποχή συγκεκριμένων καλλιτεχνών για κάποιο χρονικό διάστημα ώστε να δοθεί το βήμα και σε πρόσωπα που δεν έχουν… στοιχειώσει την εκπομπή; Θα είναι η μεγαλύτερη προσοχή στην επιλογή των καλεσμένων; Ίσως όλα αυτά μαζί; Κάτι πρέπει να είναι πάντως…
Διαφορετικά, μια αγαπημένη εκπομπή που έγινε συνήθεια στον Έλληνα τηλεθεατή κινδυνεύει να χάσει οριστικά την αίγλη της και αυτό λόγω λάθος χειρισμών.
Μην ξεχνάμε ότι ο Σπύρος Παπαδόπουλος κάνει τη συγκεκριμένη εκπομπή από το 2004. Αν δεν είναι τώρα η ώρα για μεγάλες αλλαγές, τότε πότε;
Πηγή: