Σκληρός είναι ο αγώνας που δίνουν φέτος τα κανάλια στην prime time. Έχοντας στην πρώτη γραμμή τα πιο βαριά τους όπλα, διεκδικούν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών αλλά και το μεγαλύτερο κομμάτι της διαφημιστής πίτας.
Σε αυτό το ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, ο πόνταρε σε σειρές που το τηλεοπτικό κοινό είχε αγαπήσει από την περσινή σεζόν αλλά και σε καινούριες και όπως δείχνουν τα νούμερα τηλεθέασης έχει, ήδη, πάρει κεφάλι έναντι των αντιπάλων του. Με κορυφαία τη δραματική σειρά εποχής «Άγριες Μέλισσες» η οποία αναδεικνύεται, σε κάθε της προβολή, νικήτρια στη μάχη των αριθμών, ξεπερνώντας το 30%, και οι υπόλοιπες ελληνικές σειρές του καταγράφουν το υψηλότερο μερίδιο, στο κοινό 18-54, από την πλειοψηφία των ανταγωνιστικών σειρών που παίζουν καθημερινά. Χαρακτηριστικό είναι ότι η σειρά «Πέτα τη φριτέζα» είναι μέσα στη πρώτη τριάδα επιλογής ( καθημερινών ) ανεξαρτήτου slot, και κυμαίνεται στο 18,5%, ενώ οι σειρές «Μην ψαρώνεις» και «Αν ήμουν πλούσιος» προπορεύονται σε μερίδιο αρκετών ελληνικών σειρών του ανταγωνισμού, και κυμαίνονται στο 16%, σημειώνοντας μάλιστα σημαντικές πρωτιές σε συγκεκριμένα επιμέρους κοινά.
Αξίζει, βέβαια, να αναφερθεί κανείς και στην πολύ δυνατή πορεία της σειράς «Γυναίκα χωρίς όνομα», η οποία βρίσκεται και φέτος στην κορυφή, με μέσο όρο γύρω στο 22,5%
Έναν μήνα μετά την εκκίνηση της νέας τηλεοπτικής σεζόν, και με όλες τις σειρές του, τα τηλεπαιχνίδια και τις εκπομπές του να έχουν πιάσει τους στόχους και να καταγράφουν πρωτιές και υψηλές τηλεθεάσεις, ο ΑΝΤ1 περνά μπροστά από τον ανταγωνισμό στο δυναμικό κοινό 18-54, το κοινό που ενδιαφέρει τη διαφημιστική αγορά, και αναδεικνύεται, τουλάχιστον μέχρι στιγμής, ο ισχυρότερος αντίπαλος στην τηλεοπτική αρένα.
Πηγή: Enimerosi24