Ποτέ στη μεγάλη του καριέρα ο Πέδρο Αλμοδόβαρ δεν έχει γυρίσει αγγλόφωνη ταινία. Ο βραβευμένος με Οσκαρ ισπανός σκηνοθέτης (Καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας "Ολα για τη Μητέρα μου" και πρωτότυπου σεναρίου "Μιλα της"). Όλες του οι ταινίες είναι στην μητρική του γλώσσα, τα ισπανικά, και εμπνευσμένες από τη χώρα του, μέσα από τις οποίες επιχειρεί την ανάλυση του γυναικείου χαρακτήρα, του εσωτερικού τους κόσμου. Ο τρόπος του είναι μοναδικός, αλλά όπως φαίνεται δεν ενδιαφέρει το Χόλιγουντ.
Αλλά τα τελευταία χρόνια, ο σκηνοθέτης, θα ήθελε να κάνει το ντεμπούτο του και στην Αμερική και για το λόγο αυτό ο αρχικός σχεδιασμός της νέας του ταινίας «Χουλιέτα» (Julieta), που έκανε πρεμιέρα χθες Τρίτη στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών, ήταν να γυριστεί στη Νέα Υόρκη και στα αγγλικά, ενώ είχε εξασφαλίσει να πρωταγωνιστήσει σ' αυτήν η Μέριλ Στριπ.
Μάλιστα όπως αποκάλυψε ο Αλμοδόβαρ σε συνέντευξη που έδωσε στο πλαίσιο του Φεστιβάλ, συνάντησε την Μέριλ Στριπ για πρώτη φορά πριν από 13 χρόνια και έκτοτε συναντήθηκαν πολλές φορές, έτσι όταν ήρθε η ώρα να κάνει την «Χουλιέτα» το πρώτο πρόσωπο που σκέφτηκε ήταν αυτό της 66χρονης ηθοποιού, την οποία και συνάντησε στη Νέα Υόρκη και της πρότεινε να πρωταγωνιστήσει στην ταινία.
Η αρχική ιδέα ήταν μάλιστα η ηθοποιός να ενσαρκώσει την Χουλιέτα σε τρεις διαφορετικές δεκαετίες, στα 20, τα 40 και τα 60.
«Αφού θα είχα την Μέριλ Στριπ, θα έπρεπε να επωφεληθώ από αυτό το γεγονός. Θα μπορούσε να παίξει και τους τρεις χαρακτήρες. Μαζί της ήθελα να κάνω κάτι όπως το είχε κάνει ο Ίνγκμαρ Μπέργκμαν, με τις δυνατότητες που έχει η Μέριλ. Ξέρω ότι μπορεί να κάνει την κάθε προφορά, και νομίζω ότι μπορεί να παίξει και κάθε ηλικία επίσης», είπε ο Αλμοδόβαρ.
Τελικά όμως τα σχέδια ναυάγησαν και το ρόλο πήραν δύο ηθοποιοί Αντριάνα Ουγάρτε που παίζει την Χουλιέτα σε νεαρή ηλικία και η Έμμα Σουάρεζ στα ώριμα χρόνια της ηρωίδας.
Σύμφωνα με την υπόθεση, η ηρωίδα της ιστορίας είναι μια γυναίκα την οποία το 2015 βρίσκει στο χείλος της τρέλας. Τριάντα χρόνια νωρίτερα, βλέπουμε μια πιο ευτυχισμένη περίοδο της ζωής της.