Τους λάθους χειρισμούς του μοιραίου σταθμάρχη και την κίνηση που παρέλειψε να κάνει ο οδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας περιέγραψε στον εφέτη ειδικό ανακριτή ο σταθμάρχης Παλαιοφάρσαλου ο οποίος ήταν από τους πρώτους που έφτασαν στον σταθμό της Λάρισας, μετά τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη.
«Το λάθος του ήταν όχι ξέχασε το κλειδί 118 στη διαγώνιο με αποτέλεσμα η 62 intercity να μπει στην κάθοδο για Θεσσαλονίκη. Εκεί ο μηχανοδηγός έπρεπε να κάνει εκφώνηση ότι κινείται σε μονή γραμμή καθόδου προς Νέους Πόρους, οπότε θα το άκουγε ο σταθμάρχης της Λάρισας και θα σταματούσε το τρένο. Θα το άκουγε επίσης και ο σταθμάρχης Παλαιοφάρσαλου. Και στον σταθμό Ευαγγελισμού να έκανε εκφώνηση όπως υποστήριξε, θα το άκουγαν οι μηχανοδηγοί της εμπορικής», ανέφερε, σύμφωνα με τον Alpha.
Και ο σταθμάρχης Παλαιοφάρσαλου, σύμφωνα με πληροφορίες, συνέχισε: «Ο επιθεωρητής της Λάρισας δεν θα έπρεπε να τον βάλει μόνο του τη νύχτα σε τόσο κεντρικό σταθμό λόγω της απειρίας του. Από τη στιγμή που ο έμπειρος σταθμάρχης του παρέδωσε δεν μπορούσε να κάνει τίποτα. Αυτός εξήγησε τι πρέπει να διαχειριστεί, τα παρέδωσε όλα ομαλά. Η επιπλέον ώρα που μπαίνει από την υπηρεσία, είναι για να γίνει σωστά η παράδοση-παραλαβή», επισημαίνοντας στις Αρχές ότι «αν λειτουργούσε το σύστημα τηλεδιοίκησης η τραγωδία θα είχε αποφευχθεί, γιατί ο τηλεδιοικητήτης θα έβλεπε το λάθος στη διαγώνιο και θα το επεσήμανε στον σταθμάρχη και θα το διόρθωνε. Δεν γνωρίζω αν ήξερε να κάνει αυτόματη χάραξη ο σταθμάρχης».