Αν και τέτοιες διαρροές δεν είναι ασυνήθιστες, στην συγκεκριμένη περίπτωση το γεγονός ότι έγινε αντιληπτή με καθυστέρηση προβληματίζει. Το F16 βρισκόταν σε υπόστεγο της 116 ΠΜ και η διαρροή της υρδαζίνης έγινε αντιληπτή από την οσμή της. Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες του Militaire.gr δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το προσωπικό της μονάδας.
Η υδραζίνη είναι προωστικό καύσιμο έκτακτης ανάγκης. Πρόκειται για μια πολύ τοξική ουσία και γι' αυτό μετά από συντριβή αεροσκάφους ειδικά σε χερσαία περιοχή υπάρχει ειδική διαδικασία για την εξουδετέρωσή της.
Το προσωπικό της ΠΑ που έχει σχέση με εργασίες στα F16 υποβάλλεται σε έλεγχο με εξέταση αίματος.
Σε συγκεκριμένες ομάδες γίνονται επί πλέον εξετάσεις όπως:
- Σε όσους εκτίθενται σε ακτινοβολία γίνεται έλεγχος CEA και έλεγχος επιχρίσματος περιφεριακού αίματος.
- Σε όσους έρχονται σε επαφή με μόλυβδο, μετριώνται τα επίπεδα μολύβδου.
- Σε όσους έρχονται σε επαφή με υδραζίνη, μετριώνται χολερυθρίνη ολική – άμεση, ολικά λευκώματα, λευκωματίνη και εξετάζονται από Νευρολόγο, Δερματολόγο, ΩΡΛ και Πνευμονολόγο, όπου υποβάλλονται σε σπιρομέτρηση – οξυμετρία..."
Περισσότερα στο