Σαράντα ευρώ λιγότερα δαπανούν τον μήνα στο Σούπερ Μάρκετ οι Έλληνες σε σχέση με πέρσι, σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών που παρουσιάζει η Καθημερινή της Κυριακής.
Η μέση μηνιαία δαπάνη των νοικοκυριών διαμορφώνεται πλέον στα 274 ευρώ από 310 το 2016.
Αυτή η μείωση περίπου 13% αποτυπώνεται και στα στοιχειά που υπάρχουν μέχρι στιγμής για τον τζίρο των σούπερ μάρκετ.
Η μελέτη δείχνει ότι έχει φτωχύνει ο λεγόμενος "μέσος καταναλωτής" που αποτελεί και την πολυπληθέστερη ομάδα.
Τα υπερχειλισμένα καρότσια είναι σπάνια εικόνα, καθώς το 63,4% δηλώνει ότι αγοράζει λιγότερα προϊόντα ενώ το 45,8% περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα.
Το 54,4% αγοράζει φθηνότερα προϊόντα κυρίως μέσα από το κυνήγι των προσφορών και των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.
Σύμφωνα με την εταιρεία Nielsen, το 2016 το 51% του όγκου των διατιθέμενων από τα σούπερ μάρκετ επώνυμων προϊόντων πωλούνταν σε καθεστώς προσφοράς, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό το 2009 ήταν 33,1%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δ. Τζανακόπουλος: Να σταματήσει να πολιτικολογεί ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος
Τζανακόπουλος: Τα επόμενα 24ωρα θα υπάρξουν εξελίξεις όσον αφορά την αξιολόγηση
Εξιχνιάστηκε το φρικιαστικό έγκλημα με την τεμαχισμένη σορό του 30χρονου Πακιστανού