Μεγάλο διαφημιστικό σποτ ετοίμασε η Volvo με θέμα το Μέλλον της Ασφάλειας. Η Volvoέχει παράδοση στο θέμα «Ασφάλεια» και είναι λογικό να πρωτοπορεί.
Η ελληνική εταιρία που εκπροσωπεί τα αυτοκίνητα από τη Σουηδία , την 1η Ιανουαρίου 2018 μέσω ενός τηλεοπτικού spot, το οποίο θα ξεκινήσει να προβάλλεται ταυτόχρονα στα τηλεοπτικά κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας θα διαφημίσει τα αυτοκίνητά της και την ασφάλεια.
Οι επικεφαλής της εταιρίας δήλωσαν: «Στη Volvoό,τι σχεδιάζουμε ξεκινά από τον άνθρωπο. Με αυτό τον τρόπο, όταν σχεδιάσαμε το νέο XC60 προσπαθήσαμε να φανταστούμε ό,τι μπορεί να συμβεί μέσα και γύρω από το αυτοκίνητο. Καταλήξαμε σε μία ιστορία που όσο και αν φαντάζει απίθανη μπορεί να είναι αληθινή».
Και ποια είναι αυτή η ιστορία.
«Κάποιες φορές, οι στιγμές που δεν συνέβησαν ποτέ είναι οι πιο σημαντικές».
Εκφραστής της τελευταίας μας λέξης στην τεχνολογία ασφάλειας είναι το νέο XC60, στο οποίο τα πρωτοποριακά συστήματα:
*CitySafety, σύστημα αποφυγής συγκρούσεων με προπορευόμενα οχήματα, πεζούς, δικυκλιστές και μεγάλα ζώα
*OncomingLaneMitigation, σύστημα αποφυγής οδήγησης στο αντίθετο ρεύμα
*Run–OffRoadMitigation, σύστημα αποφυγής εκτροπής από το δρόμοσυνδυάζονται με steeringsupport - αυτόματη υποβοήθηση στο τιμόνι, που εκτείνεται από ήπιες διορθωτικές κινήσεις έως και ενεργή ανακατεύθυνση αν κριθεί απαραίτητο, προκειμένου ο οδηγός να αποφύγει τον κίνδυνο.
Η πρωτοποριακή αυτή τεχνολογία, σε συνδυασμό με την υψηλότερη μέχρι σήμερα βαθμολογία στις δοκιμές πρόσκρουσης του ανεξάρτητου οργανισμού EuroNCAP, καθιστούν το νέο XC60 ως το ασφαλέστερο αυτοκίνητο.
Και μια έμπρακτη απόδειξη για το μέλλον της ασφάλειας που οραματίζονται. Είναι το Όραμα 2020 η όπως το ξέρετε ως Vision 2020.
Οι Σουηδοί έχουν δεσμευτεί να έχουν εξελίξει μέχρι το 2020 όλη την απαιτούμενη τεχνολογία, ώστε να μην υπάρχει απώλεια ζωής ή σοβαρός τραυματισμός σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο Volvo.