Μέχρι το Σάββατο 16 Δεκεμβρίου, θα έχει ξεκινήσει να λειτουργεί μια καινούργια επαναστατική εφαρμογή που θα αφορά αποκλειστικά τους κατόχους αυτοκινήτων Mercedes και Smart.
Κάθε χρήστης θα μπορεί από το κινητό του τηλέφωνο αφού κατεβάσει την εφαρμογή ( download) να έχει οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεται για το Ι.Χ του. Θα μπορεί να ενημερώνεται για το πότε πρέπει να κάνει σέρβις, να περάσει από ΚΤΕΟ η ακόμη να διορθώνει κάποια βλάβη με την βοήθεια του τεχνικού που θα βλέπει μέσω του κινητού τηλεφώνου τις ενδείξεις στο καντράν του αυτοκινήτου.
Κάποιες εργασίες δηλαδή θα μπορούν να γίνονται σε μεγάλο βαθμό από απόσταση. Ένας τεχνικός σε συνεργασία με τον χρήστη θα μπορεί να κάνει ρυθμίσεις από μακριά. Μελλοντικά οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα έχουν τέτοια λογισμικά που αντί για σέρβις θα κάνουν update στο λογισμικό του αυτοκινήτου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Τι είναι το i-smailos connected
Η ιδέα αυτής της επαναστατικής εφαρμογής ήταν του νεαρού Πάνου Ισμαήλου. Από το Σάββατο που έρχεται η i-smailos connected θα μπεί σε λειτουργία σε 24ωρη βάση. Η νέα εφαρμογή θα δουλεύει σε κάθε συσκευή που έχει πρόσβαση στο Internet. Αρχικά θα λανσαριστεί το Version 1 του application, μια εφαρμογή που είναι δομημένη σε μοντέλο CRM . Ήδη εξελίσσεται το Version 2 στο οποίο θα μετράνε στοιχεία ιστορικότητας, πιστότητας πελάτη κ.ά., ενώ για την επιβράβευσή του θα δημιουργηθεί ένα loyalty program. Η εταιρία θα επιβραβεύει με credits τον πελάτη και ο πελάτης θα τα εξαργυρώνει σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
Ο Πάνος Ισμαήλος έδωσε λεπτομέρειες τόσο για την εφαρμογή όσο και για την χρησιμότητά της. Πώς ξεκίνησε όμως η ιδέα. Ο ίδιος είπε:
«Στο πανεπιστήμιο Πειραιά είχα την τύχη ως φοιτητής να συμμετάσχω σε διάφορες ημερίδες. Εκείνη που μου κέντρισε το ενδιαφέρον περισσότερο από όλες ήταν μια φορά οπού μας παρουσιάστηκαν ιδέες νέων ανθρώπων που είχαν καταφέρει να δημιουργήσουν, φτιάχνοντας από το μηδέν μια πραγματική επιχείρηση. Κατάλαβα τότε πως αυτό που λείπει είναι η ιδέα. Εφόσον βρεις κάτι καλό και λειτουργικό τότε το μειονέκτημα της ηλικίας γίνεται πλεονέκτημα. Σε εκείνο ακριβώς το σημείο για κάθε νέο άνθρωπο υπάρχει ένα μεγάλο όπλο, η χρήση της τεχνολογίας.
Εκμεταλλευόμενος τις δυνατότητες που σου δίνονται στον ψηφιακό κόσμο μπορείς να οδηγήσεις την ιδέα σου στο να γίνει ένα καινοτόμο προϊόν. Συνεπώς για εμένα προσωπικά η ενασχόληση μου με της εφαρμογές κινητών τηλεφώνων δεν ήταν κάτι που είχα στο μυαλό μου εξ αρχής. Στην πορεία ανακάλυψα τις τεράστιες δυνατότητες που σου δίνονται, αφιέρωσα χρόνο στο να μάθω και να εκπαιδευτώ σε αυτά και όταν γεννήθηκε η ιδέα για την δημιουργία της εφαρμογής i-smailos connected υπήρχε ήδη το γνωστικό υπόβαθρο για να γίνει πραγματικότητα.»
Αν έχεις κέφι και μεράκι για να δημιουργήσεις, τότε το πετυχαίνεις. Χρειάζεται αρκετή δουλειά, γνώσεις και φυσικά όρεξη για να τελειοποιήσεις την ιδέα σου.
Όλα αυτά ο Πάνος Ισμαήλος τα έχει. Πρίν από μερικούς μήνες, με μια παρέα φίλων του, ο καθένας από τους οποίους έχει διαφορετικό ρόλο και αντικείμενο ενασχόλησης ξεκίνησε η υλοποίηση της ιδέας.
Σκοπός ήταν πως ένας πελάτης μιας αντιπροσωπείας αυτοκινήτων να μπορεί να κάνει τα πάντα σχετικά με την εξυπηρέτηση των αναγκών του χρησιμοποιώντας απλά και μόνο μια εφαρμογή στο κινητό του τηλέφωνο. Η υλοποίηση του project είχε φτάσει σε ένα μεγάλο ποσοστό ολοκλήρωσης όταν μεγάλη Ρουμανική εταιρία που δραστηριοποιείται στο κλάδο της κινητής τηλεφωνίας και παράλληλα επενδύει σε start up επιχειρήσεις τεχνολογικού ενδιαφέροντος, τοποθετήθηκε στρατηγικά στην όλη προσπάθεια.»
Η συνεργασία της Ελληνικής Ομάδας με την Ρουμανική εταιρία επιτάχυνε την τελική διαμόρφωση του application και μπορούμε να μιλάμε για μια προσπάθεια, στα πρότυπα μιας start up, που είναι έτοιμη να εισάγει το προϊόν στην αγορά.
Όλες οι ανάγκες του οδηγού στο πρωτοποριακό app που ετοίμασε ο Πάνος Ισμαήλος
Ο Πάνος Ισμαήλος έδωσε αρκετές λεπτομέρειες για το πώς θα λειτουργεί η εφαρμογή.
«To application που δημιουργήσαμε έχει ως σκοπό να μπορεί ένας dealer αυτοκινήτων να «επικοινωνεί» και να εκπληρώνει όλες τις επιθυμίες ενός πελάτη διαμέσου της εφαρμογής. Ένας πελάτης premium μάρκας από την αγορά του οχήματος και μόνο είναι ξεχωριστός. Εμείς θέλαμε με την εφαρμογή αυτή να κάνουμε την εμπειρία του γύρω από την εταιρεία μας ξεχωριστή προσδίδοντας με σύγχρονο τρόπο, υπεράξια στην σχέση πελάτη-αντιπροσώπου.
Βέβαια σε κάθε τέτοια προσπάθεια το κλειδί βρίσκεται στην χρηστικότητα του προϊόντος που δημιουργήσαμε, και αυτό είναι και το μεγάλο μας στοίχημα.
Είμαστε σίγουροι ότι έχουμε δημιουργήσει ένα σωστό application. Η τάση στην παγκόσμια αγορά είναι όλες οι ανάγκες να εξυπηρετούνται με την χρήση του κινητού τηλεφώνου.
Ακολουθούμε την τάση και ορίζουμε νέα standard εξυπηρέτησης των πελατών με την χρήση της εφαρμογής. Ένα application είναι ένας «ζωντανός οργανισμός» και κάθε του ημέρα είναι διαφορετική γιατί πρέπει να προσαρμόζεται συνεχώς στα νέα δεδομένα, να ορίζει και να δημιουργεί τάσεις και να βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά από τις εξελίξεις. Η επιτυχία είναι να εξυπηρετεί σωστά και τα δύο συμβαλλόμενα μέρη. Δηλαδή αντιπρόσωπο και πελάτη. Η εφαρμογή έχει ονομαστεί i-smailos connected και εφόσον ο χρήστης την κατεβάσει, δημιουργεί το προφίλ καταχωρώντας τα δικά του στοιχεία αλλά και τα στοιχεία του οχήματός του και από εκείνο το σημείο και μετά είναι έτοιμος να εξερευνήσει τον ψηφιακό κόσμο της Α. Ισμαήλος Α.Ε.»
Η ιδέα αυτή που θα αρχίσει να παίρνει σάρκα και οστά από το Σάββατο , είναι μια ελληνική ιδέα, με Έλληνες δημιουργούς. Μάλιστα η εταιρία Ισμαήλος , μια καθαρά ελληνική εταιρία θα αποτελέσει τον «πιλότο» για την είσοδο της εφαρμογής στην παγκόσμια αγορά.
Ο Πάνος Ισμαήλος αναφέρθηκε και στη συνεργασία του με την Ρουμάνικη εταιρία. Η συνεργασία με την Ρουμανική εταιρία έχει ως βασικό στόχο να πουληθεί η εφαρμογή και σε άλλες χώρες και να ενταχθεί στην καθημερινότητα των dealers, ανεξαρτήτου μάρκας, στις εκάστοτε τοπικές αγορές.
«Είμαστε περήφανοι ,είπε ο Πάνος Ισμαήλος, που κάτι αμιγώς ελληνικό, έχει την ευκαιρία να ανοίξει τα φτερά του και προς άλλες αγορές και αυτός είναι ένας βασικός στόχος για εμάς. Βέβαια όλα αρχίζουν από τους πελάτες της Α. Ισμαήλος Α.Ε. οι οποίοι μας στηρίζουν χρόνια. Είμαστε έτοιμοι να τους προσφέρουμε κάτι πρωτοποριακό και σε αυτούς θα βασίσουμε την συνολική εξέλιξη του εγχειρήματος.»
Το μεγαλύτερο όφελος από την χρήση του i-smailos connected θα το έχει ο πελάτης των αυτοκινήτων Mercedes και Smart. Φυσικά τεχνικοί θα δείχνουν στους πελάτες πώς λειτουργεί το application έτσι ώστε να τους είναι 100 % χρήσιμο.
Για παράδειγμα στην αρχική οθόνη της εφαρμογής υπάρχουν τέσσερις επιλογές.
Η πρώτη έχει να κάνει με την «Εύρεση Λύσης» στην οποία ο χρήστης μπορεί να αλληλοεπιδρά με τα συνεργεία μας στέλνοντας ερωτήματα, απορίες, παρατηρήσεις είτε με την χρήση φωτογραφιών, είτε με απλού κειμένου είτε και συνδυαστικά.
Το κλειδί σε αυτό είναι πως 24 ώρες θα υπάρχει back office και θα απαντά στο οτιδήποτε προκύψει. Για παράδειγμα, εάν σε ένα όχημα ανάψει ένα λαμπάκι ως ένδειξη βλάβης ο χρήστης μπορεί να το στείλει μέσω της εφαρμογής με μια φωτογραφία και να λάβει οδηγίες για το τι πρέπει να κάνει, ή το τι ακριβώς σημαίνει αυτό που έχει παρουσιαστεί στο όχημά του.
Επιπλέον θα υπάρχει ενημέρωση για τις ημερομηνίες που πρέπει να περάσει ΚΤΕΟ, να κάνει service, να ανανεώσει το ασφαλιστήριο συμβόλαιο ένα αμάξι κ.α.
Η δεύτερη επιλογή είναι το «Κοντά μου» όπου χρησιμοποιώντας το όχημα του ο κάθε χρήστης μπορεί να αναζητήσει το πλησιέστερο συνεργείο, ATM, βενζινάδικο, φαρμακείο, νοσοκομείο, ενοικιάσεις αυτοκίνητων, εμπορικά καταστήματα κ.α.
Για όλα τα παραπάνω υπάρχει λίστα επιλογών και δυνατότητα αυτόματης πλοήγησης με την χρήση της εφαρμογής.
Προσπαθήσαμε να σκεφτούμε βασικές ανάγκες, που χρειάζεται να κάνουμε αναζήτηση για να τις ικανοποιήσουμε, και αυτές εντάξαμε σε αυτή την κατηγορία.
Η τρίτη επιλογή που λέγεται «Τοποθεσία Στάθμευσης» αποθηκεύει το σημείο που παρκάραμε, ως στίγμα, και μπορεί με την χρήση του κινητού μας τηλεφώνου να μας οδηγήσει πίσω στο όχημα μας.
Η τέταρτη επιλογή είναι το «Επείγον» όπου κάνει άμεση κλίση σε γραμμή 24ωρης κάλυψης για οτιδήποτε μπορεί να χρειαστεί ένας οδηγός – πελάτης της εταιρίας .
Σήμερα η Α. Ισμαήλος ΑΕ έχει 25.000 ενεργούς πελάτες. Η πληροφόρησή τους θα υλοποιηθεί σταδιακά έτσι ώστε να γίνεται σωστή χρήση του application.