Η Skoda δεν αρκέσθηκε σε μια παγκόσμια παρουσίαση. Στη Γενεύη πήγε επιθετικά με δύο παγκόσμιες παρουσιάσεις και δύο πρώτες παρουσιάσεις. Παγκόσμια πρώτη ήταν για τα OCTAVIA RS 245 και OCTAVIA SCOUT και παγκόσμια πρώτη για τα SKODA KODIAQ SCOUT και KODIAQ SPORTLINE. Ακόμη παρουσίασε για πρώτη φορά τα νέα SKODA CITIGO, RAPID και RAPID SPACEBACK καθώς επίσης και το SKODA FABIA με τον νέο κινητήρα 1.0 TSI.
SKODA OCTAVIA RS 245
To SKODA OCTAVIA RS 245 έχει έναν πολύ δυνατό κινητήρα και τελευταίες τεχνολογίες, όπως το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό VAQ. Το μικρομεσαίο σπορ μοντέλο διατίθεται σε εκδόσεις Hatchback και Combi. Οι επιδόσεις του εντυπωσιάζουν: μόλις 6,6 δλ. για τα 100χλμ./ώρα από στάση, και τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Η εμφάνισή του είναι και αυτή ξεχωριστή χάρη στο νέο εμπρός τμήμα με τη φαρδύτερη μάσκα και τους μεγάλους κυψελοειδείς αεραγωγούς στο κέντρο και στις άκρες του επανασχεδιασμένου προφυλακτήρα. Τόσο η μάσκα όσο και το περίγραμμά της είναι βαμμένα σε γυαλιστερή μαύρη απόχρωση. Τα επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα με κάλυμμα καθαρού κρυστάλλου, διαθέτουν στάνταρ τεχνολογία LED, καθώς και σύστημα ενεργού φωτισμού.
Το κορυφαίο μοντέλο της σειράς SKODA OCTAVIA κινεί ένας 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας TSI, συνολικής απόδοσης 245 ίππων. Η μέγιστη ροπή των 370 Nm επιτυγχάνεται μεταξύ 1.600 και 4.300 σ.α.λ. Οι επιλογές μετάδοσης: Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Σε σύγκριση με τις «νορμάλ» εκδόσεις της γκάμας, το σπορ αμάξωμα του OCTAVIA RS 245 έχει μικρότερη απόσταση από το έδαφος κατά 15 χιλ., ενώ το πίσω μετατρόχιο είναι φαρδύτερο κατά 30 χιλ. σε σχέση με το προηγούμενο ŠKODA OCTAVIA RS 230. Το μοντέλο διαθέτει στάνταρ αλουμινένιες ζάντες διαμέτρου 19 ιντσών, σε μαύρη γυαλιστερή απόχρωση. Στο δυναμικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου, συμβάλλει τόσο το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ESC συνδυαζόμενο με την επιλογή του προγράμματος Sport, καθώς και το ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο μπλοκέ διαφορικό VAQ. Το ίδιο ισχύει και για το σύστημα διεύθυνσης μεταβαλλόμενης υποβοήθησης, αλλά και για το προαιρετικό σύστημα ενεργού ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς του πλαισίου (DCC - Dynamic Chassis Control).
ŠKODA OCTAVIA SCOUT
Το άλλο μοντέλο , το SKODA OCTAVIA SCOUT με το design που αντανακλά στιβαρότητα, off-road εμφάνιση, έχει στάνταρ σύστημα 4κίνησης. Χάρη στην απόσταση των 171 χιλ. από το έδαφος, τη γωνία διαφυγής των 14,5ο και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο με πολύδισκο συμπλέκτη σύστημα 4κίνησης στο βασικό εξοπλισμό, το OCTAVIA SCOUT εξασφαλίζει την απαραίτητη οδηγική απόλαυση και σε off-road εξορμήσεις. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται –επίσης- το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το οποίο εξασφαλίζει την ευκολία κίνησης σε κάθε είδος έδαφος.
Σε ότι αφορά τους κινητήρες, το ŠKODA OCTAVIA SCOUT προσφέρεται με τρείς επιλογές: τον βενζινοκινητήρα 1.8 TSI με 180 ίππους που συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, και τον 2λιτρο diesel σε δύο επιλογές ισχύος, 150 και 184 ίππων. Για τον πρώτο διατίθεται είτε το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ή το 7τάχυτο DSG, ενώ για τον κορυφαίο diesel των 184 ίππων, διατίθεται το 6τάχυτο κιβώτιο DSG.
Σημείο αναφοράς αποτελεί και η ευρεία γκάμα οδηγικών βοηθημάτων. Στα νέα συστήματα περιλαμβάνεται το Trailer Assist και το Rear Traffic Alert, το οποίο επιτρέπει τον έλεγχο της επερχόμενης από πίσω και πλάγια κυκλοφορίας, καθώς και του χώρου πίσω από το αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια των ελιγμών παρκαρίσματος.
Το ŠKODA OCTAVIA SCOUT διατίθεται με τέσσερεις επιλογές κινητήρων: 2 βενζίνης και 2 diesel.
ŠKODA KODIAQ SPORTLINE
Δυναμική η έκδοση KODIAQ SPORTLINE που διατίθενται με 4 επιλογές κινητήρων: δύο βενζινοκινητήρες TSI, και δύο πετρελαιοκινητήρες TDI, με ιπποδυνάμεις από 150 έως 190hp.
ŠKODA RAPID και ŠKODA RAPID SPACEBACK
Το ŠKODA RAPID παρουσιάζεται με αναβαθμισμένο design και πλουσιότερο εξοπλισμό. Το κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα κοσμεί μία ιδιαίτερα κομψή επένδυση χρωμίου (στάνταρ για τις εκδόσεις Style και πάνω), που συνδέει αισθητικά τους προβολείς ομίχλης, και δίνει την αίσθηση ακόμα φαρδύτερου μπροστινού μέρους. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα διαθέτουν πλέον τεχνολογία χαμηλής κατανάλωσης bi-xenon, ενώ τα φώτα ημέρας χρησιμοποιούν τεχνολογία LED.
Η πρωτότυπη σπορ hatchback έκδοση με τον τίτλο Monte Carlo, διαθέτει στάνταρ πίσω φώτα με τεχνολογία LED, μαύρη υφασμάτινη εσωτερική επένδυση οροφής, καθώς και χρωμιωμένο πλαίσιο σε όλους τους αεραγωγούς.
Οι επιβάτες του αναβαθμισμένου ŠKODA RAPID έχουν τη δυνατότητα να είναι πάντα 'online' χάρη στο σύστημα σύνδεσης Wi-Fi.
Στην Διεθνή έκθεση της Γενεύης παρουσιάζεται και η ιδιαίτερα σπορ έκδοση του ανανεωμένου ŠKODA RAPID SPACEBACK, με το χαρακτηριστικό όνομα Monte Carlo. Η αθλητική εμφάνιση του μικρομεσαίου μοντέλου των 4,30 μέτρων, διακρίνεται από τις σκουρόχρωμες διακοσμητικές λεπτομέρειες, όπως: η μαύρη μάσκα, οι μαύρες αλουμινένιες ζάντες των 16 ιντσών σε σχέδιο ITALIA (προαιρετικά 17 ιντσών), τα μαύρα πλευρικά μαρσπιέ, οι μαύροι πλευρικοί καθρέφτες, οι προβολείς ομίχλης με λειτουργία στροφής, τα φιμέ πίσω πλευρικά τζάμια και πίσω παρμπρίζ (Sunset), το μαύρο πίσω spoiler οροφής, και ο διαχύτης στο κάτω μέρος του πίσω προφυλακτήρα.
Το μοντέλο προσφέρεται με τρείς επιλογές κινητήρων βενζίνης και δύο κινητήρων diesel. Εξαιρετικά οικονομικός και ταυτόχρονα δυναμικός αποδεικνύεται ο νέος 3κύλινδρος 1.0 TSI με 95 και 110 ίππους, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής του πιο ισχυρού βενζινοκινητήρα 1.4 TSI των 125 ίππων. Για το μοντέλο διατίθενται επίσης και οι 1.4 TDI και 1.6 TDI (κινητήρες turbodiesel τεχνολογίας common-rail) με 90 και 116 ίππους αντίστοιχα.
ŠKODA CITIGO
Με ανασχεδιασμένο εμπρός τμήμα, και αναβαθμισμένο εσωτερικό παρουσιάζεται στη Γενεύη και το ανανεωμένο ŠKODA CITIGO.
Ως αποτέλεσμα της νέας σχεδίασης είναι και το μεγαλύτερο κατά 34 χιλ. μήκος του ŠKODA CITIGO. Το ανασχεδιασμένο εμπρός τμήμα περιλαμβάνει νέο καπό, νέα μάσκα σε σχήμα που χαρακτηρίζει όλα τα νέα μοντέλα της ŠKODA, τροποποιημένους προφυλακτήρες, και ανανεωμένους προβολείς ομίχλης. Τα φωτιστικά σώματα εμπρός περιλαμβάνουν φώτα ημέρας τεχνολογίας LED (στάνταρ στις εκδόσεις Ambition, Style και Monte Carlo – optional στην έκδοση Active), και οι προβολείς ομίχλης διαθέτουν λειτουργία στροφής.
Ανασχεδιασμένες είναι και οι 15άρες ζάντες αλουμινίου σε ασημί ή ανθρακί απόχρωση, ενώ υπάρχει επίσης και η δυνατότητα επιλογής του εξωτερικού χρώματος Kiwi Green, για ακόμα πιο ξεχωριστή εμφάνιση.
Το νεανικό αυτό μοντέλο, διατίθεται με βενζινοκινητήρα απόδοσης 60 ή 75 ίππων. Στις εκδόσεις με φυσικό αέριο (CNG) διατίθεται ο δυνατός κινητήρας 1.0 MPI με απόδοση 68 ίππους.
ŠKODA FABIA με το νέο κινητήρα 1.0 TSI
Το νέο ŠKODA FABIA MONTE CARLO, που παρουσιάζεται στη Γενεύη, είναι μία σπορτίφ αισθητικής, lifestyle έκδοση. Μαύρες λεπτομέρειες στο αμάξωμα, κόκκινες πινελιές στα σπορ καθίσματα και την κεντρική κονσόλα, σπορ πεντάλ με ατσάλινη επένδυση, και εσωτερική διακόσμηση 'Black Cube', είναι στοιχεία του βασικού εξοπλισμού, που δίνουν στη συγκεκριμένη έκδοση μία ξεχωριστή προσωπικότητα.
Ο νέος 3κύλινδρος κινητήρας, είναι διαθέσιμος σε δύο επιλογές ιπποδύναμης. Χάρη στις ιδιαίτερα περιορισμένες διαστάσεις, και το αλουμινένιο μπλοκ, ο κινητήρας αυτός είναι περίπου 10 κιλά ελαφρύτερος από τον 1.2 που αντικαθιστά. Τα αλουμινένια πιστόνια και οι μπιέλες είναι με τόση ακρίβεια ζυγισμένα, που ο κινητήρας λειτουργεί σχεδόν χωρίς καθόλου κραδασμούς, και με ελάχιστες απώλειες λόγω τριβής. Χάρη στην αύξηση της πίεσης ψεκασμού στα 250 bar, και οι δύο εκδόσεις του νέου αυτού κινητήρα του 1.0 λίτρου, επιτυγχάνουν μείωση της κατανάλωσης έως και 6%.
Η ισχύς της βασικής έκδοσης του 3κύλινδρου κινητήρα φτάνει του 95 ίππους. Όπως και ο προηγούμενος των 1,2 λίτρων, η έκδοση του ίδιου κινητήρα με τη μεγαλύτερη ισχύ αποδίδει 110 ίππους, η ροπή του όμως έχει πλέον αυξηθεί φτάνοντας τώρα τα 200 Nm.