Το Twitter επιβεβαίωσε ότι προχωρά στο διπλασιασμό του ορίου των χαρακτήρων στα μηνύματά του από 140 σε 280, με στόχο να προσελκύσει περισσότερους χρήστες και να διευκολύνει τους ήδη υπάρχοντες να το χρησιμοποιούν συχνότερα.
Το όριο των 140 χαρακτήρων θα παραμείνει για τους χρήστες που χρησιμοποποιούν ορισμένες ασιατικές γλώσσες (ιαπωνική, κινεζική, κορεατική), επειδή αυτές χρησιμοποιούν λιγότερους χαρακτήρες από ό,τι τα δυτικά και άλλα αλφάβητα, άρα μπορούν να πουν περισσότερα πράγματα με λιγότερα γράμματα.
Προηγήθηκε η δοκιμή του νέου ορίου σε έναν αριθμό χρηστών, η οποία έδειξε ότι τα tweets των 280 χαρακτήρων επιτρέπουν σε ορισμένους χρήστες να στέλνουν μηνύματα πιο γρήγορα, αν και οι περισσότεροι συνεχίζουν να παραμένουν «κολλημένοι» στους 140 χαρακτήρες.
Τα τεστ έδειξαν ότι περίπου ένας στους δέκα χρήστες (9%) «ζορίζεται» με τους 140 χαρακτήρες και είτε αφιερώνει αρκετή ώρα εωσότου «στριμώξει» τη φράση του ή απλώς δεν στέλνει καθόλου το μήνυμα. 'Αλλοι πάλι αναγκάζονται να «σπάσουν» το μήνυμα σε επιμέρους «τιτιβίσματα».
Πάντως, μόνο το 5% των χρηστών στις δοκιμές των 280 χαρακτήρων, δηλαδή ένας στους 20, χρησιμοποίησαν μηνύματα μεγαλύτερα των 140 χαρακτήρων και μόλις το 2% (ένας στους 50) άνω των 190. Όμως όσοι έστειλαν αυτά τα μεγαλύτερα tweets, είχαν περισσότερους «ακόλουθους» και πέρασαν περισσότερη ώρα στον ιστότοπο του Twitter.
«Στη διάρκεια των πρώτων ημερών του τεστ πολλοί άνθρωποι έστειλαν μηνύματα των 280 χαρακτήρων, γιατί αυτό ήταν κάτι καινούριο, αλλά σύντομα η συμπεριφορά τους επανήλθε στη συνηθισμένη. Όμως όσοι χρειάζονταν να κάνουν tweets άνω των 140 χαρακτήρων, έστελναν μηνύματα πιο εύκολα και πιο συχνά. Αν και -αυτό είναι το σημαντικό- τις περισσότερες φορές οι χρήστες περιορίζονταν στους 140 χαρακτήρες», δήλωσε εκπρόσωπος του Twitter, σύμφωνα με το BBC και το πρακτορείο Ρόιτερς.
Το Twitter δεν έχει ακόμη ανακοινώσει πότε ακριβώς θα αρχίσουν οι χρήστες να «τουιτάρουν» διπλάσιου μεγέθους μηνύματα. Σήμερα το Twitter έχει περίπου 330 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες (που το χρησιμοποιούν έστω μια φορά το μήνα), έναντι 800 εκατομμυρίων του Instagram και σχεδόν 2,1 δισεκατομμυρίων του Facebook.