Ο κόσμος της F1 βρίσκεται εδώ και τέσσερις ημέρες στην Αυστρία. Αύριο οι προβολείς πέφτουν στις Νορικές Άλπεις (Styrian mountains) για το Αυστριακό Grand Prix.
Όσοι παρακολουθείτε τους αγώνες της F1 θα ξέρετε ότι η πίστα αυτή είναι από τις πιο μικρές (σε απόσταση γύρους) και φυσικά ο μικρότερος σε χρονική διάρκεια αγώνας. Η άσφαλτος έχει καλή πρόσφυση και τα ενεργειακά φορτία που ασκούνται στα ελαστικά είναι σχετικά χαμηλά. Η πρόσφυση ασφάλτου έχει κάθετη δύναμη. Όμως η τραχύτητα ασφάλτου και οι πλευρικές δυνάμεις καταπονούν τα ελαστικά.Τα δυο πρώτα τμήματα της πίστας έχουν γρήγορη ροή ενώ το τρίτο μέρος είναι πιο αργό και πιο τεχνικό. Υπάρχουν μεγάλες υψομετρικές διαφορές οπότε αρκετές στροφές είναι τυφλές: Αποτελεί κλειδί το να βρεις σετάρισμα που σου δίνει αυτοπεποίθηση.
Το πρόβλημα στον αγώνα αυτό είναι ο καιρός. Όντας ορεινή τοποθεσία έχει απρόβλεπτο καιρό. Μπορεί να έχει καυτό ήλιο αλλά και μπόρες. Στην Αυστρία θα χρησιμοποιηθεί η ίδια γόμα ελαστικών με αυτή που χρησιμοποιήθηκε με την Γαλλία. Η καταγωγή δίνει στο Red Bull Ring την αίσθηση πίστας παλιάς σχολής την οποία πάντα εκτιμούν οι οδηγοί. Η διαδρομή είναι περισσότερο γκάζι φρένο και δεν παρουσιάζει μεγάλες απαιτήσεις σε πλευρικά φορτία.
Για το Red Bull Ring στο Spielberg επελέγησαν οι P Zero κίτρινη μαλακή, η P Zero κόκκινη πολύ μαλακή και η P Zero μωβ πάρα πολύ μαλακή γόμα: Πρόκειται ακριβώς για τον ίδιο συνδυασμό με πέρυσι, φέτος όμως οι γόμες είναι όλες ένα επίπεδο πιο μαλακές από τις αντίστοιχες του 2017.