Νίκος Νικολόπουλος: Η Γερμανική αλυσίδα καταστημάτων Lidl, θέλοντας να αναδείξει την… πονόψυχη, δήθεν πλευρά του εαυτού της, προχώρησε σε μια ασυνήθιστη διαφημιστική καμπάνια που “ακουμπά” στην αγανάκτηση του χειμαζόμενων Ελλήνων, την οποία η εταιρεία προσπαθεί να καλμάρει.
«Όσο περισσότερο μας βρίζετε, τόσο πιο… φιλάνθρωποι θα γινόμαστε», λέει η γερμανική εταιρία, επιχειρώντας να διαφημιστεί πάνω στον πόνο εκατοντάδων χιλιάδων οικογενειών που φτωχοποιήθηκαν, γιατί τεπέβαλε τα σκληρά Μνημόνια της άγριας λιτότητας.
Το “διαβολικό” σκεπτικό της αλυσίδας Lidl εξοργίζει τον Πρόεδρο του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος και ανεξάρτητο βουλευτή Νίκο Νικολόπουλο, ο οποίος κατέθεσε σχετική ερώτηση προς τους συναρμόδιους Υπουργούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ: Ν. Νικολόπουλος: Μου είναι αδύνατο να ψηφίσω ένα μνημονιακό προϋπολογισμό
Υπενθυμίζουμε ότι, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν από την εταιρεία και προκάλεσαν σάλο στο διαδίκτυο, «κάθε φορά που στα social media θα γίνεται κάποια αναφορά που θα περιέχει την έκφραση “από τα Lidl”, άλλοτε απλώς αστεία και άλλοτε λιγότερο ή περισσότερο απαξιωτική», τότε η γερμανική εταιρεία σε συνεργασία με μια ΜΚΟ θα δίνει 10 μερίδες τροφής σε συμπολίτες μας που το έχουν ανάγκη.
Τα ερωτήματα του Νίκου Νικολόπουλου συνοδεύονται από ειρωνικά “βέλη” προς την Lidl και είναι τα ακόλουθα:
Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ)
Κάθε φορά που ο θα ανακαλύπτει κάποια ακατάλληλη και μολυσμένη με μικρόβιο τροφή και όλοι μας θα κάνουμε αναπόδραστα κάποια σχόλια για το γεγονός στα social media, η εταιρεία Lidl θα δίνει τροφή σε φτωχούς Έλληνες, ώστε κάποιοι άλλοι να λένε πόσο καλή είναι η εταιρεία και τελικά να καταπνίγονται οι αρνητικές φωνές; Αν όχι, τότε πως θα παρέμβετε; Υπάρχει διοίκηση στο ΕΣΡ, εάν ναι, τι κάνει; Υπάρχει συνήγορος του καταναλωτή;
Τέλος αληθεύει, ότι η μήνυση που κατατέθηκε από τους αρτοποιούς το 2013 κατά του Lidl στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου για παραπλάνηση του καταναλωτή, δεν έχει ακόμη εκδικαστεί, σύμφωνα με καταγγελία με τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ένωσης της Ομοσπονδίας Αρτοποιών;