Η ΜΕΒΓΑΛ αποφάσισε να δώσει διευκρινίσεις για τις συσκευασίες προϊόντων της που κυκλοφορούν στο εξωτερικό από το 2012 και απουσιάζει ο σταυρός στην μακέτα. Αν και το ζήτημα είναι αρκετά παλιό, ο θόρυβος που ξέσπασε μετά την διαφημιστική καμπάνα της Lidl έχει στρέψει το ενδιαφέρον πολλών να... ξεψαχνίζουν τις συσκευασίες και τα διαφημιστικά κάθε εταιρείας.
Με σημερινή της ανακοίνωσή η γαλακτοβιομηχανία ΜΕΒΓΑΛ, επισημαίνει ότι θα προχωρήσει στον ανασχεδιασμό τους.
«Οι απεικονίσεις που εμφανίζονται στα προϊόντα μας είναι καθαρά γραφιστικές και όχι φωτογραφικές, δεν έχει γίνει οποιαδήποτε παρέμβαση με βάση θρησκευτικά κριτήρια, παρά πρόκειται για καλλιτεχνική οπτική, χωρίς καμία θρησκευτική αναφορά», αναφέρει η βιομηχανία.
Και εξηγεί: «Τη μη σκόπιμη αφαίρεση του σταυρού αποδεικνύει το γεγονός ότι σε περίοπτη θέση, σε όλες μας τις συσκευασίες, υπάρχει η ελληνική σημαία, της οποίας ο σταυρός αποτελεί αναπόσπαστο σύμβολο!».
Η ΜΕΒΓΑΛ, συνεχίζει η , «είναι μία ελληνική εταιρεία, που υποστηρίζει το Χριστιανισμό και την Ελληνορθόδοξη Εκκλησία -και αυτό αποδεικνύεται από πολλές επιλογές της στα 67 χρόνια της ιστορίας της- και παράλληλα σέβεται όλες τις θρησκείες και δεν παρεμβαίνει σε θέματα που αφορούν θρησκευτικές πεποιθήσεις».
«Παρ' όλα αυτά, κατανοούμε και είμαστε απόλυτα ευαισθητοποιημένοι απέναντι στο θέμα που έχει προκύψει και κατά συνέπεια θα προχωρήσουμε σε ανασχεδιασμό όλων των επίμαχων συσκευασιών», καταλήγει η ανακοίνωση της γαλακτοβιομηχανίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Φλώρινα: Ο σεισμολόγος Ευθύμιος Λέκκας προειδοποιεί - Ζητά εκκένωση χωριού!
Κλήρωση Λόττο της Τετάρτης (13/09) - Μοιράζει τουλάχιστον 300.000 ευρώ
Γ. Σταθάκης: Ως αύριο θα έχει ολοκληρωθεί η αδειοδότηση της Ολυμπιάδα