Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες δαπανούν τεράστια κονδύλια για να προλάβουν τις ραγδαίες αλλαγές που θα γίνουν άμεσα στο χώρο του αυτοκινήτου.
Ποιο θα είναι το μέλλον των βενζινοκίνητων η πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων, οι επικεφαλείς των αυτοκινητοβιομηχανιών το γνωρίζουν πολύ καλά και για αυτό προσπαθούν να προλάβουν το αύριο.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Toyota Ελλάς είπε ότι το μέλλον στην αυτοκίνηση θα είναι εντυπωσιακό . Μέσα σε μια δεκαετία θα γίνουν τόσες αλλαγές όσες δεν έγιναν τα τελευταία 60 χρόνια.
Από τη μια οι νόμοι για την προστασία του Περιβάλλοντος γίνονται ολοένα και πιο σκληροί αφού ζητούν να μειωθεί ακόμη περισσότερο η ρύπανση στο περιβάλλον. Μέχρι το 2021 τα CO2/kg θα είναι κάτω από τα 95g.
Φαντασθείτε ότι το 1995 το όριο ήταν 186 g , το 2015 ήταν 119,60 g και το 2021 θα είναι 95g.
Σιγά σιγά στο λεξιλόγιο μας θα μπουν τρία γράμματα. Το RDE που σημαίνει real Driving Emission. Ήδη δόθηκε χρονοδιάγραμμα και ξεκίνησαν οι μετρήσεις των μικροσωματιδίων . Όπως είπε η Ελεάννα Βήττα, διευθύντρια Μάρκετιγνκ της Toyota Ελλάς ,θα έχουμε νέα διαδικασία έγκρισης τύπου WLTP . Τι θα είναι αυτό; Θα είναι ο νέος τρόπος μετρήσεων στην κατανάλωση και τους ρύπους αλλά σε πραγματικές συνθήκες και όχι όπως γίνεται μέχρι τώρα .
Όταν για παράδειγμα κάνουμε τέστ σε ένα αυτοκίνητο και η μέση κατανάλωση με το δικό μας τρόπο οδήγησης είναι 6 λίτρα αλλά οι εργοστασιακές μετρήσεις λένε 3,7 , τότε η διαφορά είναι μεγάλη. Αυτό γίνεται γιατί τα εργοστάσια κάνουν μετρήσεις σε ιδανικές συνθήκες σε μια πίστα κρατώντας σταθερή ταχύτητα ενώ εμείς οδηγούμε το αυτοκίνητο σε πραγματικές συνθήκες κίνησης. Με ανηφόρες, κατηφόρες, φανάρια, δρόμους με κίνηση αλλά και δρόμους χωρίς κίνηση.
Στο εξής οι μετρήσεις θα είναι σε πραγματικές συνθήκες ( WLTP) . Με το νέο τρόπο μέτρησης, οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα έρθουν πιο κοντά στις πραγματικές συνθήκες οδήγησης και έτσι θα προσπαθήσουν να κατασκευάσουν εναλλακτικούς κινητήρες για μεγαλύτερη προστασία στο περιβάλλον. Ήδη η Toyota ξεκίνησε να «απλώνει» την υβριδική τεχνολογία από το μικρότερο έως το μεγαλύτερο μοντέλο.