Θεσσαλονίκη-Το Γραφείο Προπαγάνδας του κατακτητή επιχειρεί να εστιάσει σε στιγμιότυπα ανεμελιάς, θυμίζοντας σε τίποτα τις εικόνες θηριωδίας των Ναζί.
Η έκθεση «Στο περιθώριο του πολέμου: Η Θεσσαλονίκη της Κατοχής (1941-1944)» στο Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού φέρνει στο φως άγνωστες αναμνήσεις Γερμανών από τη θητεία τους στην Ελλάδα, μια πλούσια συλλογή εκατοντάδων φωτογραφιών που είχαν αρχικά συλλεχθεί συστηματικά από ανώνυμο γερμανό στρατιώτη και στη συνέχεια αγοράστηκαν από τον συλλέκτη Βύρωνα Μήτο.
Στόχος της έκθεσης είναι να αποκαλύψει τη δύναμη της προπαγάνδας, όπως αυτή αποτυπώνεται στην επίσημη και στην ερασιτεχνική φωτογραφική παραγωγή του Τρίτου Ράιχ και να ρίξει φως στις άγνωστες όψεις της ιστορίας της πόλης, καθώς η γερμανική κατοχή συνεχίζει να αποτελεί μία περίοδο για την οποία «σκοτεινά σημεία» συνεχίζουν να υφίστανται.
Γερμανοί στρατιώτες κάνουν βόλτα στην προκυμαία της Θεσσαλονίκης. Ο Λευκός Πύργος ήταν βαμμένος στα χρώματα της παραλλαγής εκείνη την περίοδο.
Μονάδα του γερμανικού ναυτικού στον υπό αναστήλωση Άγιο Δημήτριο, τον Απρίλιο του 1941
Οι Γερμανοί κατακτητές παροτρύνονταν να κουβαλούν μαζί τους φωτογραφική μηχανή και να αποτυπώνουν καθημερινά στιγμιότυπα, θέλοντας με αυτό τον τόπο να αποτρέψουν την προσοχή από τις θηριωδίες που συνέβαιναν και να εστιάσουν σε μία επίπλαστη εικόνα ειρηνικής συμβίωσης κάτω από το Τρίτο Ράιχ
Ο κινηματογράφος Κρόνος. Η λήψη είναι του Ερνστ Γκρούνβαλντ
Κηδεία στο Κοιμητήριο Ζέιτενλικ -η μεγαλύτερη στρατιωτική νεκρόπολη της χώρας- στη Σταυρούπολη
Γεύμα στο Γερμανικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο (το επιταγμένο Παπάφειο Ορφανοτροφείο) για τη Γιορτή της Μητέρας, τον Μάιο του 1941
Πλανόδιοι φωτογράφοι στην παραλία της Θεσσαλονίκης
«Ενθύμιο από τη Θεσσαλονίκη». Ο Γερμανός στρατιώτης ποζάρει με φόντο το λιμάνι, αιχμαλωτίζοντας μια ανάμνηση από τη θητεία του στην Ελλάδα
Τουριστικός οδηγός της Θεσσαλονίκης δημοσιευμένος ειδικά για τα στρατεύματα της Βέρμαχτ στην πόλη
Το φωτογραφικό άλμπουμ ενός ανώνυμου Γερμανού αξιωματικού που υπηρέτησε στη Θεσσαλονίκη, διατηρημένο στο σύνολό του