Με 100 ημέρες να απομένουν μέχρι την Τελετή Έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων Ρίο 2016, η P&G παρουσιάζει τη συνέχεια της βραβευμένης καμπάνιας «Σ 'ευχαριστώ, Μαμά».
Η νέα «ιστορία» έχει στόχο να συνεχίσει τη μεγάλη παράδοση επιτυχίας και αποδοχής της καμπάνιας αυτής αναδεικνύοντας το ρόλο της μαμάς μέσα από μια νέα οπτική– τη δύναμή της!
Η νέα εκδοχή της ιστορίας εστιάζει στην μεγάλη αλήθεια ότι η καθημερινή δύναμη των μαμάδων συνοδεύει τα παιδιά στις δύσκολες στιγμές της ζωής τους. Ακολουθεί την πορεία προς τους Ολυμπιακούς αγώνες τεσσάρων μαμάδων και των παιδιών τους μέσα από μικρές και μεγάλες στιγμές, όπου η δύναμη της μαμάς είναι καταλυτική δημιουργώντας τις προϋποθέσεις να αντιμετωπίσουν με θάρρος τον μεγαλύτερο τους αθλητικό άθλο.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΙ ΛΕΝΕ Ή ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΜΑΜΑΔΕΣ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ
Το 86% θέλουν τα παιδιά τους να αισθάνονται την παρουσία και τη δύναμη της μητέρας ακόμα και όταν δεν μπορούν να είναι μαζί τους όλη μέρα
Το 67% των μαμάδων συμφωνούν ότι είναι πιο σημαντικό να δίνουν το καλό παράδειγμα από το να συμμετέχουν σε κάθε πτυχή της καθημερινότητάς των παιδιών τους
Αφότου έγιναν μαμάδες, οι γυναίκες είπαν ότι εκτίμησαν ακόμη περισσότερο τις δικές τους μαμάδες, αναγνωρίζοντας της υπομονή τους (54%), την κατανόησή τους (42%) και τη συναισθηματική τους δύναμη (41%)
Η ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑ ΟΙ ΜΑΜΑΔΕΣ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ
Το 64% συμφωνεί ότι η μητρότητα σήμερα είναι πιο σύνθετο ζήτημα απ' ότι στο παρελθόν
Σχεδόν όλες οι μαμάδες (97%) παραδέχτηκαν ότι δεν μπορούσαν να προβλέψουν εκ των προτέρων τις απαιτήσεις της μητρότητας με την πλειοψηφία να συμφωνεί ότι χρειάστηκε να αναπτύξουν μεγαλύτερη συναισθηματική δύναμη όταν έγιναν μαμάδες
Οι μαμάδες που έχουν βοήθεια στην καθημερινή φροντίδα των παιδιών τους (54%) εξακολουθούν να αισθάνονται πως έχουν το βασικό ρόλο στη φροντίδα της οικογενείας τους (81%)
Πηγή: