15 Ιανουαρίου. Παγκόσμια Ημέρα Χιονιού ή αλλιώς...Χιονοδρομική Ημέρα στον Παρνασσό απίστευτου συνωστισμού και απερίγραπτης ταλαιπωρίας. Γιατί συγκεντρώθηκε τόσο πολύ κόσμος στο Χιονοδρομικό Κέντρο του Παρνασσού την Κυριακή; Γιατί δεν ήταν σε ετοιμότητα οι άνθρωποι του Χιονοδρομικού, μια μέρα που περίμεναν ότι θα έχει κίνηση; Γιατί τόσα λάθη και αστοχίες από τους υπεύθυνους του κέντρου; Διαβάστε την Παρνασσού...Απολογία.
Το Mποτιλιάρισμα
Ώρα 8:20 και η κίνηση στον δρόμο με προορισμό το Χιονοδρομικό είναι απερίγραπτη. Η βροχή της προηγούμενης ημέρας, του Σαββάτου, είχε ως αποτέλεσμα να κλείσει το χιονοδρομικό. Έτσι, οι επισκέπτες που πέρασαν το Σαββατοκύριακό τους στην Αράχωβα μπορούσαν μόνο την Κυριακή να πάνε στο Χιονοδρομικό, μια μέρα μάλιστα ιδανική για σκι χάρη στον ήλιο και στο πυκνό χιόνι που είχε συγκεντρώσει από τις προηγούμενες μέρες. Ο πάγος στον δρόμο έκανε απαραίτητη τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων κάτι που όλοι οι οδηγοί έκαναν τελευταία στιγμή αντί να είναι προετοιμασμένοι για τις αντίξοες συνθήκες οδήγησης. Και σαν να μην έφτανε αυτό, δαπανούσαν τουλάχιστον μισή ώρα για την τοποθέτηση των αλυσίδων, αφού κανείς δεν είχε ιδέα πώς ακριβώς να μπουν, σε έναν δρόμο που την ίδια στιγμή άλλα αυτοκίνητα κατέβαιναν και δεν χωρούσαν άνετα να περάσουν. Αποτέλεσμα; Απίστευτο μποτιλιάρισμα και ταλαιπωρία για τους απροετοίμαστους οδηγούς.
Το γεμάτο πάρκινγκ και η κακή οργάνωση
Ώρα 11.15 και η άφιξη στο Χιονοδρομικό ύστερα από 3 ώρες (αντί μισής ώρας που είναι κανονικά η απόσταση) και το πάρκινγκ είναι ήδη γεμάτο. Κανένας υπεύθυνος δεν ήρθε να μας ενημερώσει ότι δεν υπάρχει χώρος στο πάρκιγνκ και ουδείς είχε όρεξη να ασχοληθεί με το αδιανόητο χάος που γινόταν στον δρόμο! Δεν υπήρχε καμία ανακοίνωση στο επίσημο σάιτ της ιστοσελίδας στο Χιονοδρομικό, που θα ήταν τουλάχιστον βοηθητική. Οι υπεύθυνοι αντί να αποτρέψουν την έλευση του κόσμου που ακόμα και για λόγους ασφαλείας θα έπρεπε, τον άφηναν στο έλεος των πράξεων του.
Τα ταμεία που δεν λειτουργούσαν, η βλάβη στα lifts και οι χαλασμένες τουαλέτες
Ώρα 12:30 και ακόμα είμασταν στην ουρά για τα εισιτήρια. Και το πιο τραγικό από όλα; Από τις εικοσιμία πίστες, ήταν ανοιχτή μόλις μία. Φυσικά η ουρά στα πάνω και στα κάτω ταμεία - τα περισσότερα εκ των οποίων ήταν κλειστά λόγω έλλειψης προσωπικού - αλλά και στα lifts, έκανε πάνω από μία ώρα για να εξυπηρετηθεί. Οι αναβατήρες δεν λειτουργούσαν διότι οι εργαζόμενοι δεν είχαν ακόμη προλάβει να κάνουν αποπαγοποίηση ενώ όταν τους ρωτούσαμε πότε θα είναι έτοιμα, μάς απαντούσαν με θράσος ότι θέλει δύο ώρες! Ακόμα και όταν πήγαμε τουαλέτα (μετά την τοσών ωρών ταλαιπωρία, ήταν λογικό) οι δύο από τις έξι τουαλέτες δεν λειτουργούσαν γιατί ήταν χαλασμένες! Δηλαδή τρεις ώρες σχεδόν ταλαιπωρία για λίγες ώρες σκι αφού στις 4 το απόγευμα το Χιονοδρομικό κλείνει.
Οι καβγάδες
Στις 13.30 άρχισαν βέβαια και οι καβγάδες αφού οι ταλαιπωρημένοι σκιέρς είχαν πλέον απηυδήσει από την κακή οργάνωση του Χιονοδρομικού, αφού ούτε οι ίδιοι οι υπεύθυνοι δεν ήξεραν πώς να διαχειριστούν την (αναμενόμενη) κατάσταση, δύο εβδομάδες μετά την Πρωτοχρονιά που η προσέλευση του κόσμου είναι πάντα μεγάλη. Άρα, αντί να εκμεταλλευτούν την άφιξη τόσων επισκεπτών και να βγάλουν κέρδος και αυτοί, αλλά και να περάσουν ευχάριστα οι σκιέρς, οι ίδιοι επέλεξαν να μην κάνουν τίποτα για να σώσουν την κατάσταση, και μάλιστα να φωνάζουν οι υπεύθυνοι από τους ασύρματους στους εργαζόμενους στο ταμείο να "διώχνουν όσο κόσμο μπορούν"!
Το βίντεο που είδε το φως της δημοσιότητας είναι αποκαλυπτικό. Σκιέρς σπρώχνονται, με άλλους να προσπαθούν να τους ηρεμήσουν, και άλλους να φωνάζουν σε βάρος όσων επιχειρούσαν να «κλέψουν» την ουρά που είχε σχηματιστεί.
Και η απολογία;....
Ο Διευθυντής Κώστας Ξυπόλητoς μέσα από τα αναλυτικά γεγονότα του Star, παραδέχθηκε πως υπό την πίεση του κόσμου έγιναν "λάθη και αστοχίες". Ωστόσο όπως ανέφερε οι συνθήκες ήταν πολύ άσχημες την προηγούμενη ημέρα με αποτέλεσμα το φαινόμενο της παγοποίησης να μην μπορεί να αντιμετωπισθεί από τους εργαζόμενους που δούλευαν όλη νύχτα για να καταφέρουν να δουλέψουν οι αναβατήρες. Επίσης ο κ. Ξυπόλυτος εξήγησε πως ο αριθμός των επισκεπτών έφτανε στις 6 χιλιάδες, αριθμός που έχουν τουλάχιστον έξι χρόνια να ζήσουν.
Μετά την απίστευτη ταλαιπωρία για όσους ανέβηκαν στο Χιονοδρομικό η διοίκηση έχει αποφασίσει όποιος αγόρασε κάρτα ενηλίκου χιονοδρόμου την Κυριακή να του επιστραφεί την επόμενη φορά που θα επισκεφθεί το κέντρο (μόλις ένα ευρώ επιστροφή συγκεκριμένα!!!).
Με άλλα λόγια, ευτυχώς που δεν θρηνήσαμε θύματα γιατί ο κύριος Ξυπόλητος πήγαινε ξυπόλητος στα αγκάθια...!
Πηγή βίντεο:Arahovameteo Group/Μικροπράγματα