Τουλάχιστον 133 είναι οι νεκροί και περισσότεροι από 200 οι τραυματίες, από το σιδηροδρομικό δυστύχημα, ενώ τα σωστικά συνεργεία συνεχίζουν τις προσπάθειές τους για τον απεγκλωβισμό επιζώντων ή τον εντοπισμό θυμάτων.
Ο εκτροχιασμός αυτός, του τρένου είναι ο πιο θανατηφόρος που έγινε στην Ινδία από το 2010, ενώ προκαλεί σοβαρό προβληματισμό για τις συνθήκες ασφάλειας στο ινδικό σιδηροδρομικό δίκτυο, το οποίο χρησιμοποιούν εκατομμύρια Ινδοί καθημερινά.
Το σύστημα πάσχει από τη χρόνια έλλειψη επενδύσεων εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου.
Περίπου 23 εκατομμύρια άνθρωποι μετακινούνται καθημερινά χρησιμοποιώντας το τεράστιο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, το τέταρτο σε μέγεθος παγκοσμίως.
Αν και παρουσιάζει μεγάλα κενά ασφαλείας, το δίκτυο αυτό παραμένει το κύριο μέσο μεταφοράς που επιτρέπει την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων στη μεγάλη χώρα της νοτιοανατολικής Ασίας, παρά τον ανταγωνισμό των αεροπορικών εταιρών.
Τα σιδηροδρομικά δυστυχήματα είναι σύνηθες φαινόμενο στην Ινδία καθώς μεγάλο μέρος του εξοπλισμού των σιδηροδρόμων να είναι απαρχαιωμένο.
Σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Ούταρ Πραντές τον Μάρτιο του 2015 στοίχισε τη ζωή 39 ανθρώπων και τον τραυματισμό 150.
Το σοβαρότερο δυστύχημα σημειώθηκε το 1981, όταν αμαξοστοιχία έπεσε σε ποτάμι προκαλώντας τον θάνατο 800 ανθρώπων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ινδία: Τουλάχιστον 119 οι νεκροί από τον εκτροχιασμό τρένου – 150 οι τραυματίες
Στάση εργασίας σήμερα (21/11) στον Ηλεκτρικό
Ο Πούτιν δηλώνει πως ο Τραμπ θα επιδιώξει την επανόρθωση σχέσεων μεταξύ των δύο χωρών