Ανατροπή όπως φαίνεται μελετούν στον ΣΚΑΪ για το ριάλιτι με σκοπό να… εγκλείσουν στο σπίτι του «Μεγάλου Αδερφού» πρόσωπα αναγνωρίσιμα στο ευρύ κοινό, που όπως λέμε ανήκουν στην κατηγορία των celebrities.
Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. Τις τελευταίες ημέρες υπάρχουν πολλά δημοσιεύματα που θέλουν αμέσως μετά το τέλος του στον ΣΚΑΪ η διοίκηση του σταθμού να σκοπεύει να ξεκινήσει… άρον άρον το δεύτερο κύκλο του στις αρχές του επόμενου χρόνου.
Σε όλα αυτά γράψτε… καμία σχέση, αφού υπάρχει συμφωνία με την Acun Medya ώστε μέσα στον Φεβρουάριο να ξεκινήσει να προβάλλεται από τον ΣΚΑΪ το Survivor, χωρίς ακόμα να έχει αποφασιστεί αν θα είναι με… φρέσκο υλικό ή με παίκτες από τους προηγούμενους κύκλους. Το ριάλιτι επιβίωσης λοιπόν θα ξεκινήσει να προβάλλεται πάλι από τον ΣΚΑΪ και δεν υπάρχει περίπτωση ο σταθμός να… σπάσει τη συμφωνία με την τούρκικη εταιρεία παραγωγής.
Ωστόσο… υπάρχει κάτι που σκέφτονται στο κανάλι του Φαλήρου να γίνει πριν από την έλευσή του και αμέσως μετά την ολοκλήρωση του Big Brother. Σύμφωνα λοιπόν με έγκυρες πληροφορίες μου σκέφτονται μήπως το χρονικό διάστημα του ενάμιση μήνα που μεσολαβεί μεταξύ του τέλους του Big Brother και της πρεμιέρας του Survivor να μην αφήσουν το σπίτι του Μεγάλου Αδερφού να… αραχνιάζει αλλά να βάλουν μέσα celebrities. Και μην σας φανεί… τραβηγμένο γιατί σύμφωνα με τις ίδιες έγκυρες πληροφορίες μου έχουν γίνει βολιδοσκοπήσεις σε celebrities με αρκετούς από αυτούς μάλιστα να δέχονται τον εγκλεισμό.
Άλλωστε η διάρκειά του θα είναι αρκετά μικρότερη και σκοπός τους μάλιστα είναι να δοθεί κάποιο χρηματικό ποσό για φιλανθρωπικούς σκοπούς, καθιστώντας έτσι πιο εύκολη την αποδοχή των celebrities για lockdown στο σπίτι του Big Brother. Μπορεί λοιπόν να είναι ακόμα στη σκέψη των στελεχών του ΣΚΑΪ αλλά οι απαντήσεις που παίρνουν δεν αποκλείεται να τους κάνει να ανοίξουν το σπίτι του Μεγάλου Αδερφού για να μπουν celebrities και να παραμείνουν για ένα διάστημα δύο περίπου μηνών.
Όλα θα κριθούν έως το τέλος του επόμενου μήνα, λίγο πριν ολοκληρωθεί το ριάλιτι για να δουν στον ΣΚΑΪ τις εξελίξεις τόσο στο χώρο της πανδημίας όσο και στη διαφημιστική αγορά ώστε να αποφασίσουν αν τελικά θα κρατήσουν το σπίτι «ζωντανό» ή θα το κλείσουν μέχρι την επόμενη σεζόν.
Από τη στήλη του Γρηγόρη Μελά στο Newsit