Τηλεθέαση: Άγρια μάχη για MasterChef 4 και Αγριες Μέλισσες

 
Τηλεθέαση:  Άγρια μάχη για MasterChef 4 και Αγριες Μέλισσες

Ενημερώθηκε: 20/02/20 - 22:47

Σε ένα μπρα-ντε-φερ για γερά νεύρα εξελίχθηκε η μάχη της τηλεθέασης στην Prime Time των καναλιών, το βράδυ της Τετάρτης (19-02).

Από τη μία το MasterChef 4, που το βράδυ της Τετάρτης (19-02) παρουσίασε την πρώτη επεισοδιακή ομαδική δοκιμασία και από την άλλη, η σειρά «Άγριες Μέλισσες» που φαίνεται πως κρατά το φανατικό του κοινό στη συχνότητα του ΑΝΤ1.

Έτσι, το βράδυ της Τετάρτης, η σειρά «Άγριες Μέλισσες» άγγιξε το 40αρι, αποσπώντας μερίδιο τηλεθέασης 37,6% στο γενικό σύνολο. Εντυπωσιακά ήταν τα ποσοστά του σίριαλ του ΑΝΤ1 στις γυναίκες μεταξύ 18 και 24 ετών, όπου οι «Άγριες Μέλισσες» απέσπασαν μερίδιο τηλεθέασης 46,9%.

Την ίδια ώρα, το MasterChef 4, που προβάλλεται βέβαια από τις 21.00 ως και 20 λεπτά μετά τις 23.00 (τα δύο προγράμματα προβάλλονται ταυτόχρονα για 40 λεπτά περίπου) σημείωνε τηλεθέαση στο γενικό σύνολο 27,4%.

Μπροστά στα νεανικά κοινά της τηλεθέασης το MasterChef 4

Αντίστροφη είναι η εικόνα αν κοιτάξει κανείς το δυναμικό κοινό, τις ηλικίες δηλαδή μεταξύ 18 και 54 ετών. Το MasterChef 4 απέσπασε μερίδιο τηλεθέασης 35,7%, κερδίζοντας κατά κράτος στους άνδρας 18-24, όπου κατέγραψε 41,9%.

Την ίδια ώρα, η σειρά «Άγριες Μέλισσες» αποσπούσε μερίδιο τηλεθέασης, 32,5% στο νεανικό κοινό, λίγο πιο πίσω από το μαγειρικό show του STAR. Υψηλά στους πίνακες της Nielsen βρέθηκε και το The 2night show, που εχθές έγραψε τηλεθέαση 29% στο σύνολο και 25,3% στο νεανικό κοινό.