Υπόγειες, πλην όμως συντονισμένες επιθέσεις δέχεται από τον ενημερωτικό τομέα το ψυχαγωγικό τμήμα του ΣΚΑΙ που δεν κατάφερε με τις επιλογές του να κερδίσει το τηλεοπτικό κοινό!
Η προσπάθεια του καναλιού να αλλάξει προφίλ, ενισχύοντας το πρόγραμμά του με σειρές και τηλεπαιχνίδια δεν φαίνεται να του βγαίνει, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει η φετινή επένδυση που αγγίζει περίπου τα 40 εκ. ευρώ!
Το γεγονός έχει προκαλέσει αναστάτωση στο σταθμό που βλέπουν να χάνεται η μάχη του prime time, της ζώνης δηλαδή από την οποία εξαρτώνται τα έσοδα, με συνέπεια να έχουν στοχοποιηθεί συγκεκριμένα πρόσωπα τα οποία δεν αποκλείεται σύντομα να δουν την πόρτα της εξόδου!
Εκτός όμως από την “ταυτοποίηση” των υπευθύνων για το φετινό Βατερλό που έχει κάνει η διοίκηση του σταθμού… Τα στελέχη της ενημέρωσης που ομολογουμένως η δουλεία τους επιβραβεύεται από το τηλεοπτικό κοινό με υψηλές τηλεθεάσεις, διεξάγουν τον δικό τους υπόγειο πόλεμο κατά των συναδέλφων τους στο ψυχαγωγικό τμήμα, προκειμένου να διαχωρίσουν τη θέση τους και να μη δημιουργούνται συγχύσεις, αλλά και για να είναι ξεκάθαρο στους από πάνω ποιοι κάνουν καλά τη δουλειά τους και ποιοι όχι!
Με λίγα λόγια το “ξύλο” των ενημερωτικών στους ψυχαγωγικούς είναι άνευ προηγουμένου! Για αυτό και πληθαίνουν οι φωνές στο εσωτερικό του σταθμού που λένε ότι αυτή η υπόθεση δεν θα κλείσει “αναίμακτα”! Και μπορεί να λέγεται ότι η νίκη έχει πολλούς πατέρες, αλλά η ήττα είναι ορφανή… Στην περίπτωση όμως του ΣΚΑΙ η αποτυχία έχει ονοματεπώνυμο και – σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, μετράει αντίστροφα!
Πηγή: Enimerosi24