Στις δικαστικές αίθουσες για την... πατρότητα του πασίγνωστου σουξέ «Μα δεν γίνεται», που ερμήνευσε το 2004 ο Αντώνης Ρέμος, βρέθηκαν για ακόμη μία φορά ο Γιώργος Θεοφανούς και ο Τούρκος μουσικοσυνθέτης Λεβέντ Ακ-Εγκε, που υποστηρίζει πως η επίμαχη σύνθεση είναι δική του!
Ο Λεβέντ Ακ-Εγκε 10 χρόνια μετά την κυκλοφορία του τραγουδιού στράφηκε με αγωγή κατά του Ελληνα συναδέλφου του, διεκδικώντας αποζημίωση ύψους 300.000 για προσβολή των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας, καθώς, όπως ισχυρίζεται, «ο Γιώργος Θεοφάνους παρουσίασε χωρίς κανένα δισταγμό και ηθική αναστολή, υπαίτια, παράνομα και αθέμιτα στο κοινό τη δική μου δημιουργία ως δική του...»!
Η πρώτη δίκη για την πολύκροτη υπόθεση είχε γίνει το 2016, με την έδρα του Πολυμελούς Πρωτοδικείου να διατάσσει έναν χρόνο αργότερα την επανάληψη της ακροαματικής διαδικασίας, με αποτέλεσμα οι δύο πλευρές να βρεθούν ξανά στα δικαστήρια. Αυτήν τη φορά η έκθεση πραγματογνωμοσύνης που συνέταξαν δύο καθηγητές πανεπιστημίου φαίνεται πως δικαιώνει τον Γιώργο Θεοφάνους, εξέλιξη που οδήγησε την πλευρά του Τούρκου μουσικοσυνθέτη να ζητήσει αναβολή προκειμένου να διορίσει δικό της τεχνικό σύμβουλο. Το αίτημα, ωστόσο, απορρίφθηκε από τους δικαστές, με τον πληρεξούσιο δικηγόρο του Γιώργου Θεοφάνους να τονίζει κατά τη διαδικασία πως «είναι ντροπή να λένε πως ο Θεοφάνους έκλεψε το κομμάτι ενός Τούρκου, που δεν είναι καν ευρέως γνωστός»!
Υμνος για τον Μαραθώνιο
«Ο εντολέας μου συνθέτει τον ύμνο για τον Μαραθώνιο της Αθήνας αυτή τη στιγμή. Οι μεγαλύτεροι συνθέτες και ο Αντώνης Ρέμος κατέθεσαν κατά την πρώτη συζήτηση» τόνισε ο δικηγόρος Μιχάλης Δημητρακόπουλος αναφερόμενος και στην α καπέλα... εμφάνιση του γνωστού τραγουδιστή στο πρώτο δικαστήριο! Τότε ο Αντώνης Ρέμος, που είχε καταθέσει ως μάρτυρας, είχε υποστηρίξει πως το επίμαχο κομμάτι ήταν αποκλειστικό δημιούργημα του Γιώργου Θεοφάνους και ότι οι δύο συνθέσεις δεν παρουσιάζουν καμία ομοιότητα, ενώ είχε τραγουδήσει μέσα στη δικαστική αίθουσα τα δύο κομμάτια, προσπαθώντας να καταδείξει στο δικαστήριο τις διαφορές τους!
Πηγή: