Αν και βεβιασμένα έκανε πρεμιέρα το ηλεκτρονικό εισιτήριο και τα πρώτα προβλήματα και αντιδράσεις δεν άργησαν να καταγραφούν με τους εργαζομένους στις δημόσιες συγκοινωνίες να αντιδρούν. Η έναρξη της λειτουργίας του νέου συστήματος πραγματοποιήθηκε κανονικά, ενώ σε 200.000 ηλεκτρονικά εισιτήρια που πωλήθηκαν μόλις 100 παρουσίασαν πρόβλημα.
«Το ηλεκτρονικό εισιτήριο έχει μπει στη ζωή των Αθηναίων και των επισκεπτών της πόλης και τα έσοδα βαίνουν αυξανόμενα. Ήδη έχουν ξεπεράσει το 10% των συνολικών πωλήσεων», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του , Ιωάννης Σκουμπούρης, σχολιάζοντας ότι «το ΑΣΣΚ είναι λειτουργικό σε όλη του την έκταση και τα όποια προβλήματα, σε ένα τόσο μεγάλο έργο, αντιμετωπίζονται», επισημαίνοντας παράλληλα ότι «τα κοινωνικά οφέλη από ένα τέτοιο εκτεταμένο και υψηλής τεχνολογίας έργο είναι προφανή και για το λόγο αυτό εργαζόμαστε όλοι για την καθημερινή λειτουργία του προς όφελος των των δημόσιων συγκοινωνιών».
Ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ Τάσος Ταστάνης υπογράμμισε ότι «το επιβατικό κοινό ανταποκρίνεται με μεγάλη προθυμία και δείχνει εμπιστοσύνη στην προσπάθεια που καταβάλλουν η κυβέρνηση, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών φορέων και οι εργαζόμενοι για να φέρουν τη νέα εποχή στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας».
Στην αντίπερα όχθη, οι στις συγκοινωνίες δηλώνουν ότι δεν θα προχωρήσουν σε εκδόσεις ηλεκτρονικών εισιτηρίων προσθέτοντας ακόμα έναν πονοκέφαλο στη , που βλέπει την εισιτηριοδιαφυγή να έχει γιγαντωθεί. Πλέον το υπουργείο Υποδομών απειλεί με απολύσεις.
Τα προβλήματα που κατεγράφησαν
Στον σταθμό της Ομόνοιας δεν μπορούσε να πραγματοποιηθεί η έκδοση ηλεκτρονικών προϊόντων και οι υπάλληλοι παρέπεμπαν τους επιβάτες στον σταθμό Συντάγματος για να εκδώσουν κάρτα. Εκεί περίμενε ταλαιπωρία τουλάχιστον 1 ώρας για όποιον «γενναίο» επιβάτη αποφάσιζε να περάσει στην ηλεκτρονική εποχή.
Αποτέλεσμα της κόντρας εργαζομένων με το υπ. Υποδομών ήταν ότι σε αρκετά εκδοτήρια συνεχιζόταν η έκδοση χάρτινων καρτών (παρά την ανακοίνωση αναστολής έκδοσής τους), ενώ εξακολουθούν να μη διατίθενται τα μεμονωμένα εισιτήρια.
Παράλληλα οι επιβάτες στερούνται εναλλακτικών λύσεως καθώς ακόμα και η πρόβλεψη που υπήρχε να προμηθεύουν περίπτερα με το ηλεκτρονικό εισιτήριο, οι περιπτερούχοι υποστηρίζουν ότι αδυνατούν να προμηθευτούν το σύνολο του εξοπλισμού. Η διαδικασία προβλέπει την υπογραφή σύμβασης μεταξύ περιπτέρου και εταιρείας διακίνησης με την οποία συνεργάζεται ο ΟΑΣΑ.