TV υπό το μηδέν

 
TV υπό το μηδέν

Ενημερώθηκε: 06/02/22 - 14:08

Παγωνιά… επικρατεί στα ποσοστά θεαματικότητας αρκετών τηλεοπτικών εκπομπών αλλά και σειρών, στο β’ μισό της τηλεοπτικής σεζόν.

Την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου καταγράφηκαν στους πίνακες τηλεμετρήσεων της Nielsen πολύ χαμηλά νούμερα τηλεθέασης και χτύπησαν στα κανάλια καμπανάκια. Βλέπετε, ο δεύτερος μήνας του 2022 είναι αυτός κατά τον οποίο αρχίζει ουσιαστικά αυτό που λέμε η δεύτερη τηλεοπτική σεζόν στη μικρή οθόνη, με αρκετά τηλεοπτικά πρόσωπα να αναζητούν ένα restart! Ποια είναι, λοιπόν, τα προγράμματα και τα τηλεοπτικά πρόσωπα που φλερτάρουν με το κρύο και τη βαρυχειμωνιά στα νούμερα τηλεθέασης;

Ηλιάνα Παπαγεωργίου: Καλύτερα στο… GNTM

Η μεσογειακή ομορφιά της Ηλιάνας Παπαγεωργίου δεν λέει να συγκινήσει τους πίνακες τηλεθέασης της Nielsen. To ριάλιτι μόδας, το οποίο κάνει φιλότιμες προσπάθειες για να αλλάξει προς το καλύτερο γυναίκες που θέλουν μια νέα νότα στο στιλ τους, δεν έχει πείσει τους τηλεαθεατές. Την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου συγκέντρωσε πάνω κάτω στο δυναμικό κοινό 7,4% και στο γενικό σύνολο 5,8%. Και αν πέρυσι οι κριτικοί της τηλεόρασης έγραφαν ότι το καλλίγραμμο μοντέλο δεν το έχει με το «Pop up» και τα μαγκαζίνο και ότι θα της ταίριαζε καλύτερα μια εκπομπή μόδας, τελικά φαίνεται ότι δεν συμβαίνει ούτε το ένα ούτε το άλλο. Μήπως να γυρίσει πίσω στη θέση κριτή του «GNTM»; Εκεί ήταν χάρμα οφθαλμών και είχε και άποψη!

Σάκης Τανιμανίδης: Με την τσουγκράνα στο χέρι

Η μεταγραφή του Τανιμανίδη από τον Alpha στον ΑΝΤ1 έγινε με τυμπανοκρουσίες, αλλά μέχρι τώρα δεν έχει βγάλει τα λεφτά του ο πρώην παρουσιαστής του «Survivor». Και ο πρώτος κύκλος της «Φάρμας» δεν έφερε τα αναμενόμενα νούμερα τηλεθέασης, αλλά και ο δεύτερος κύκλος, που ολοκληρώθηκε σε γυρίσματα, αλλά θα προβάλλεται μέχρι τον Απρίλιο στους δέκτες μας, μοιάζει σαν τους βαθμούς Κελσίου στη Φλώρινα. Το αγροτικό ριάλιτι την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου έπιασε 5% στο δυναμικό κοινό και 6,2% στο σύνολο.

Θανάσης Αναγνωστόπουλος – Νάνσυ Ζαμπέτογλου: Εχει και πιο… χαμηλά

Αυτή η μεσημεριανή ζώνη στην ΕΡΤ δεν λέει να πάρει μπρος, τι με την ηθοποιό Νάντια Κοντογεώργη στο τιμόνι, τι με το δίδυμο Ζαμπέτογλου – Αναγνωστόπουλος – που πραγματικά ακόμη αναρωτιόμαστε γιατί έφυγαν από το στρωμένο «Dot.» για να θαλασσοδέρνονται στη φουρτουνιασμένη κρατική τηλεόραση. Την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου το τηλεβαρόμετρο της Nielsen έδειξε 3,6% στο δυναμικό κοινό και 4% στο σύνολο. Τα λόγια είναι περιττά, που λέει και το άσμα.

Ελένη Μενεγάκη: Έκπτωτη «βασίλισσα»

Γύρισε ύστερα από έναν χρόνο απουσίας στη μικρή οθόνη ως «βασίλισσα στο Mega», αφού το κανάλι τής έταξε γην και ύδωρ, αλλά τίποτα δεν είναι πια όπως παλιά! Και ενώ τον πρώτο μήνα της έναρξης της εκπομπής της «Ελένη» οι τηλεθεατές την ακολουθούσαν πιστά, κατά τη διάρκεια λάκισαν και από το 2022 ψάχνουν να τους βρουν! Κακά τα ψέματα, ο σκληρός ανταγωνισμός μπορεί να τσακίσει ακόμη και μια τηλεοπτική βασίλισσα. Την πρώτη ημέρα του… κουτσοΦλεβάρη η Μενεγάκη σημείωσε 8,5% στο δυναμικό κοινό και 8,3% στο σύνολο και… ζητείται ελπίς!

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: Ψήθηκε τόσο που…κάηκε

Σαφώς η Κωνσταντίνα που είχαμε γνωρίσει από την εκπομπή «Σπίτι μου, σπιτάκι μου» στον Alpha έχει κάνει άλματα και έχει… διορθωθεί. Ο Σκάι τη δοκίμασε σε ένα πρόγραμμα brand όπως το «Κάτι ψήνεται», το οποίο έγινε φέτος επετειακό και βαπτίστηκε «Κάτι ξαναψήνεται». Η μαγειρική εκπομπή έχει όλα τα ατού της εύκολης τηλεθέασης, αλλά τα νούμερα την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου ήταν κατά βάση μονοψήφια, από 9,9% στο δυναμικό κοινό έως 8,3% στο σύνολο. Το πρόγραμμα, όπως λέγεται, θα ολοκληρωθεί τον Ιούνιο και η Queen Dina συζητά ένα νέο πρόγραμμα με τον Σκάι, καθώς ο σταθμός εκτίμησε την προσπάθειά της, το φιλότιμο και την όλη στάση της σε μια πολύ δύσκολη τηλεοπτική χρονιά με πολύ ανταγωνισμό.

Ελίνα Παπίλα – Γιώργος Καρτελιάς: Κολυμπώντας με «καρχαρίες»

Δύο νέοι παρουσιαστές αγωνίζονται -χωρίς καμία ιδιαίτερη διαφήμιση και προβολή θα έλεγε κανείς- στην πρωινή ζώνη του Star και τα βάζουν με τα θηρία και την πιο σκληρή ζώνη όσον αφορά τον ανταγωνισμό, ύστερα από αυτή της prime time, την πρωινή. Τα νούμερα τηλεθέασης του «Breakfast@star», το οποίο δεν αρέσκεται σε κόντρες και κους κους, κυμαίνεται σχεδόν από την αρχή της σεζόν σε χαμηλά νούμερα τηλεθέασης, αν και στο β’ μισό της τηλεοπτικής σεζόν ανεβαίνουν στο δυναμικό κοινό, φτάνοντας στο 8,2%, αλλά πέφτουν στο σύνολο στο 6,5%. Tο Star, αν αποφασίσει να επενδύσει σε αυτούς τους παρουσιαστές και τους δώσει μια δεύτερη ευκαιρία προβάλλοντάς τους καλύτερα, ίσως βρουν μια θέση στον ήλιο της πρωινής ψυχαγωγίας.

Ιωάννα Μαλέσκου: Οι τηλεθεατές δεν… Love it

Tι να πούμε για τη χρυσομαλλούσα πρώην δασκάλα; Η ομορφιά της δεν μπορεί να σπάσει το γυαλί της οθόνης και να την ενώσει με τον τηλεθεατή. Το «Love it» δεν λέει να αγαπηθεί ούτε με οριεντάλ χορούς από την παρουσιάστρια ούτε με καβγάδες με τον Τάσο Χαλκιά ούτε και ως… «Survivor Πανόραμα». Τα νούμερα τηλεθέασης την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου κυμάνθηκαν από 6,9% στο δυναμικό κοινό έως και 7% στο σύνολο και, όπως ακούγεται, οι σχέσεις της διευθύντριας Προγράμματος του σταθμού Αλκηστις Μαραγκουδάκη και της Μαλέσκου έχουν πάψει να είναι αγαπησιάρικες.

Πηγή: Espresso