Το 15Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα Ζάντφορτ της Ολλανδίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 25 Αυγούστου, από το ΑΝΤ1+ (https://www.antennaplus.gr) και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Απόλυτος κυρίαρχος αναδείχθηκε ο Λάντο Νόρις, ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull έμεινε στη 2η θέση, ενώ ο Σαρλ Λεκλέρ με την -όχι ιδιαίτερα ανταγωνιστική- Ferrari έκανε έναν από τους καλύτερους φετινούς αγώνες του.
Η εκπομπή «Formula 1 Show» φιλοξένησε, μεταξύ άλλων, μία αποκλειστική συνέντευξη του ταλαντούχου νεαρού οδηγού Κίμι Αντονέλι. Δείτε το σχετικό βίντεο εδώ: https://www.antenna.gr/watch/1796640/o-kimi-antonelli-milaei-apokleistika-stin-kamera-toy-ant1-ant1-
ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 15ο GRAND PRIX ΣΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 25 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
Μεγάλη ήττα του Μαξ Φερστάπεν στην έδρα του, ενώ το πορτοκαλί της McLaren επικράτησε στο Ζάντφορτ και οι 405.000 Ολλανδοί που βρέθηκαν στις κερκίδες, έφυγαν απογοητευμένοι. Ο Νόρις πήρε τη νίκη με εμφατικό τρόπο κυριαρχώντας στον αγώνα. Κατάφερε μάλιστα, να πάρει τη μέγιστη βαθμολογία στο ολλανδικό Grand Prix, σημειώνοντας και τον ταχύτερο γύρο. Έτσι, μείωσε τη διαφορά του στη βαθμολογία από τον Φερστάπεν στους 70 βαθμούς, με την 2η φετινή νίκη του, καθώς η 1η ήταν στο Μαϊάμι. Για ακόμη μια φορά, ο Νόρις δεν εκκίνησε καλά. Παρότι είχε την pole position, έστριψε 2ος και χρειάστηκαν 17 γύροι για να πάρει εκ νέου προβάδισμα, προσπερνώντας στα ίσα τον Φερστάπεν. Κάνοντας επίδειξη δύναμης, ο Νόρις πέτυχε με τη σκληρή γόμα τον ταχύτερο γύρο στο τελευταίο πέρασμα, με το πέσιμο της καρό σημαίας, κλείνοντας με στυλ έναν αγώνα που σηματοδότησε το πέρασμα στη νέα πορτοκαλί εποχή της Formula 1, την εποχή της McLaren.
O οδηγός της McLaren έγινε ο 48ος οδηγός που κατακτά το hat trick σε ένα Grand Prix. Με μια εξαιρετική εκκίνηση από τη 2η θέση, ο Φερστάπεν στην 200η εμφάνισή του σε Grand Prix, πήρε αρχικά το προβάδισμα και εν τέλει, τη 2η θέση. Μία σημαντική θέση, όσον αφορά στο πρωτάθλημα, καθώς διατηρεί προβάδισμα 70 βαθμών, έναντι του Nόρις με 9 αγώνες να απομένουν και 258 βαθμούς να μοιραστούν. Ο Λεκλέρκ, που ήταν σταθερά γρήγορος με τη Ferrari, εκκινούσε 6ος και κατάφερε ν’ ανέβει στο βάθρο. Ο Μονεγάσκος πέρασε τον Πέρεζ στον 1ο γύρο, αλλά κόλλησε πίσω από τον Ράσελ. Η τολμηρή στρατηγική της Ferrari, που τον τράβηξε νωρίς στα πιτ για αλλαγή ελαστικών από μέση σε σκληρή γόμα (24ο γύρο σε σύνολο 72), του έδωσε τη δυνατότητα να βρεθεί μπροστά από τους Ράσελ και Πιάστρι, όταν αυτοί ολοκλήρωσαν τη δική τους αλλαγή ελαστικών στον 25ο και 32ο γύρο, αντίστοιχα. Η 3η θέση του Λεκλέρκ ήταν το 12ο φετινό βάθρο για τη Ferrari. Ταυτόχρονα, ήταν η 186η νίκη της McLaren και η 3η αυτή τη σεζόν. Στην 4η θέση, τερμάτισε ο Όσκαρ Πιάστρι, ο οποίος είναι ο μόνος οδηγός που έχει οδηγήσει και τους 917 γύρους των φετινών αγώνων.
Όσον αφορά στη διαχείριση των ελαστικών και στη στρατηγική, 16 οδηγοί επέλεξαν να εκκινήσουν με τη μέση γόμα. Οι Χάμιλτον, Τσουνόντα και Μπότας, επέλεξαν τη μαλακή γόμα και ο Μάγκνουσεν, που εκκίνησε από τα πιτ, έβαλε τη σκληρή γόμα. Οι 15 οδηγοί έκαναν μία αλλαγή βάζοντας τη σκληρή γόμα, ενώ ο Μάγκνουσεν έβαλε τη μέση. Οι οδηγοί της Mercedes έκαναν δύο στάσεις, με τον Χάμιλτον να χρησιμοποιεί δύο σετ μαλακής γόμας C3 και τον Ράσελ ένα. Οι Τσουνόντα, Μπότας και Ζου, χρησιμοποίησαν και τα τρία διαθέσιμα είδη ελαστικών, ενώ ο Άλμπον χρησιμοποίησε δύο σετ μέσης γόμας C2 και ένα σετ σκληρής γόμας. Ο Χούλκενμπεργκ συμπλήρωσε 57 γύρους με τη σκληρή γόμα.
Μετά το πέσιμο της καρό σημαίας, ο νικητής Λάντο Νόρις, τόνισε: «Δεν θα έλεγα ότι ήταν ένας τέλειος αγώνας λόγω του πρώτου γύρου, αλλά μετά ο ρυθμός ήταν πολύ δυνατός και το μονοθέσιο ήταν απίστευτο, σήμερα. Μπορούσα να νιώσω άνετα, να πιέσω και να προσπεράσω τον Μαξ, που ήταν το κύριο πράγμα, και απλά να προχωρήσω από εκεί. Ειλικρινά, ήταν ένας αρκετά απλός αγώνας, παραμένει δύσκολος, αλλά ήταν πολύ ευχάριστος. Περίμενα ο Mαξ να αρχίσει να πιέζει και να αποκτήσει ένα μικρό προβάδισμα, αλλά δεν το έκανε ποτέ, οπότε ήξερα ότι ήμασταν σε καλό δρόμο, για έναν καλό αγώνα. Φαινόταν να χάνει συνεχώς ρυθμό, εν αντιθέσει με τον δικό μου που βελτιωνόταν, με αποτέλεσμα να τον προσπεράσω. Μπορούσα να νιώσω άνετα, μπορούσα να πιέσω, είχα καθαρό αέρα και αυτό είναι πάντα μια μεγάλη βοήθεια. Είναι όμορφο, έχω πολλούς Ολλανδούς οπαδούς και υποστηρικτές εδώ, οπότε τους ευχαριστώ πολύ».
Δείτε τις δηλώσεις των Λεκλέρ, Φερστάπεν και Νόρις, μετά το τέλος του αγώνα εδώ:
Η τελική κατάταξη του 15ου Grand Prix στην Ολλανδία έχει ως εξής:
Παράλληλα, μέσα από την ιστοσελίδα antenna.gr/f1 οι φίλοι τηςFormula 1, μπορούν να ακούσουν το podcast «Καρό Σημαία» με τον Κώστα Ψάρρα, να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους για να διεκδικήσουν πλούσια δώρα στο «Formula 1 Trivia» και, φυσικά, να ενημερώνονται καθημερινά για όλα τα νέα της Formula 1, με ειδήσεις, βίντεο και έγκυρη αρθρογραφία.
Τα μονοθέσια δίνουν το επόμενο ραντεβού στο 16ο Grand Prix της χρονιάς στην Μόντσα της Ιταλίας, που θα μεταδοθεί την Κυριακή 1η Σεπτεμβρίου στις 16:00 ζωντανά, αποκλειστικά στον ΑΝΤ1 και στο ΑΝΤ1+. Μη χάσετε στιγμή!
#f1ant1
@f1.ant1
@f1.ant1
@f1ant1