Τα κλασικά αυτοκίνητα αποτελούν την καλύτερη παρακαταθήκη της αυτοκίνησης. Το Ιστορικό ράλι Ελλάδος του 2016, αποτελεί μια από τις σημαντικότερες αγωνιστικές διοργανώσεις για τα αυτοκίνητα που συνέβαλαν στην ανάπτυξη της προσπάθειας του ανθρώπου να κινηθεί με τα τετράτροχα οχήματα. Φέτος δήλωσαν συμμετοχή 78 πληρώματα τα οποία θα οδηγήσουν αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν από το 1958 έως το 1990.
Η φετινή διοργάνωση θα πάρει εκκίνηση την Παρασκευή 27 Μαΐου στις 11.00 από το Ζάππειο Μέγαρο. Από την ράμπα της εκκίνησης θα περάσουν 78 πανέμορφα κλασικά αυτοκίνητα, 35 για την κατηγορία Sporting και 43 για την κατηγορία Regularity.
Ανάμεσά τους θα βρίσκονται οι νικητές του περσινού αγώνα και για τις δύο κατηγορίες «Pedro» - E. Baldaccini με Lancia Delta Integrale 16V του 1990 (Sporting) και P. Marcatilj - F. Gianmarino με Porsche 911 2.0 SWB του 1967 (Regularity), οι οποίοι μάλιστα αναδείχθηκαν πέρσι πρωταθλητές στους αντίστοιχους θεσμούς της FIA.
Υπενθυμίζουμε ότι το διαδικαστικό μέρος της ξεχωριστής αυτής γιορτής του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα ξεκινήσει την Πέμπτη 26 Μαΐου στις 15:00, στην έδρα της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος στο Ποδηλατοδρόμιο του ΟΑΚΑ για τη διαδικασία του τεχνικού και του διοικητικού ελέγχου.
Της επομένη, μετά την τελετή εκκίνησης στο Ζάππειο, τα πληρώματα του αγώνα θα κατευθυνθούν προς την Πελοπόννησο για καταλήξουν το Ναύπλιο, την πανέμορφη και μεγάλης ιστορικής σημασίας πρώτη πρωτεύουσα της Ελλάδας, η οποία φιλοξενεί φέτος επί τριήμερο το διοικητικό κέντρο του αγώνα και φυσικά όλα τα πληρώματα.
Σημειώστε πως φέτος η Sporting σχεδίαση του αγώνα, ξεκινά με το πρώτο σκέλος σε χώμα ενώ τα υπόλοιπα δύο διεξάγονται σε άσφαλτο. Συνολικά περιλαμβάνονται 19 ειδικές διαδρομές μήκους 255 χλμ. και το συνολικό μήκος ανέρχεται στα 940 χλμ., Αντιστοίχως το regularity σκέλος είναι εξίσου απαιτητικό για πληρώματα και αυτοκίνητα, αφού έχει συνολικό μήκος 860 χλμ. και περιλαμβάνει 27 ειδικές διαδρομές ακριβείας με 45 χρονομετρήσεις.
Σχετικά θέματα: