Τρίτο και τελευταίο μέρος σήμερα του Ιστορικού Ακρόπολις. Και σήμερα ο αγώνας για την κατηγορία Sporting, ολοκληρώνεται με το μικρότερο σκέλος του αγώνα, που περιλαμβάνει 4 ασφάλτινες Ε.Δ. συνολικού μήκους 35,12 χιλιομέτρων. Ο τερματισμός θα γίνει στις 14:17 στο Ναύπλιο.
Χθες στο δεύτερο σκέλος για την Κατηγορία Sporting, προβάδισμα πήρε ο «Pedro» με συνοδηγό τον Emanuele Baldaccini (Lancia Delta Integrale 16V, 1990).
Η χθεσινή ημέρα ήταν εξαντλητική αφού τα πληρώματα ξεκίνησαν στις 08.00 και στο τελευταίο σέρβις επέστρεψαν στις 00:23. Έκαναν πέντε επαναλαμβανόμενες ασφάλτινες Ε.Δ. (Λίμνες, Άγιος Ιωάννης, Αγιονόρι, Καρνεζέικα, Δρυόπη) συνολικού μήκους 139,98 χιλιομέτρων. Το δεύτερο πέρασμα από τις Ε.Δ. Καρνεζέικα και Δρυόπη έγινε υπό το φως των προβολέων, προσφέροντας εικόνες από τους παλιούς καλούς αγώνες.
Πίσω από τους Ιταλούς βρίσκονται οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (Ford Escort RS 2000, 1973) .
Στην τρίτη θέση παραμένουν οι Σπύρος Πετρίδης-Αποστόλης Πάλλας (Toyota Corolla AE86, 1984).
Στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις της χθεσινής ημέρας, συγκαταλέγονται αυτές των Γιάννη Πάλμου-Φωτεινής Ψαρράκου (Peugeot 205 GTI, 1984) και των Αλέξανδρου Χριστοδούλου-Κώστα Σούκουλη (Lancia Delta HF 4WD,1990) που εγκατέλειψαν στην Ε.Δ. 10 με πρόβλημα στα ηλεκτρικά. Εκτός αγώνα είναι ακόμη οι Δημήτρης Χρήστου-Δημήτρης Γράψας (Toyota Celica TA 23, 1975) από έξοδο, οι Βασίλης Πόλιτο-Άσια Τσιφάκη (Datsun 1800 SSS H510, 1972) από ημιαξόνιο, οι Holger Stracke-Maik Bottger (Watburg 312, 1966) με πρόβλημα στον κινητήρα και οι Μιχάλης Νομικός-Γιώργος Κουρής (Toyota Starlet, 1983), λόγω καμένης φλάντζας κεφαλής.
Στην κατηγορία των ιστορικών το πλήρωμα με τους Γιώργο Μουρτζούκο και Νίκο Καραδημήτρη (BMW 2002ti, 1975) έκαναν πολύ καλούς χρόνους και βρίσκονταν μπροστά. Στην τελευταία τελευταία διαδρομή της ημέρας είχαν μια έξοδο, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν.
Μετά την εγκατάλειψη των Μουρτζούκου-Καραδημήτρη, στην κορυφή της κατάταξης του ελληνικού αγώνα, ανέβηκαν οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (Ford Escort RS 2000), που βελτίωναν διαρκώς τους χρόνους τους και ολοκλήρωσαν μία ημέρα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.
Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911) που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τον κινητήρα του αυτοκινήτου τους. Την τριάδα για το ελληνικό πρωτάθλημα, συμπληρώνουν οι Σπύρος Πετρίδης-Αποστόλης Πάλλας (Toyota Corolla AE86), παρά το γεγονός ότι είχαν κλατάρισμα στην Ε.Δ. 8. Μια θέση πιο πίσω βρίσκονται οι Φραγκίσκος Σταφυλοπάτης-Νίκος Μαργέτης (Sunbeam Talbot Lotus). Στην 5η θέση ολοκλήρωσαν την ημέρα οι Γιώργος Χωριανόπουλος-Τάκης Φωτεινόπουλος (Audi 80 GT). Στην 6η θέση ήταν οι Γιάννης Λυκάκης-Μαρία Καμπούροβα (Toyota Starlet).