Ήταν Ιούνιος 2019 όταν η Ford παρουσίασε για πρώτη φορά το νέο Puma. Ένα crossover μοντέλο υψηλής εμπορικής σημασίας για τη μάρκα στην Ευρώπη.
Λίγους μήνες μετά η Ford πραγματοποιεί την πανευρωπαϊκή παρουσίαση μιας νέας έκδοσης του μοντέλου με την ονομασία Titanium X στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.
Στην πραγματικότητα όμως η αποκάλυψη του νέου Pumaστην έκδοση Titanium X έγινε από την Fordμια εβδομάδα πριν την έναρξη της Διεθνούς έκθεσηςΑυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.
Το Puma Titanium X θα διαθέτει τα προσόντα ενός κόμπακτ crossover μοντέλου, αλλά συγχρόνως θα είναι «εμπλουτισμένο» με κορυφαία συστήματα άνεσης και προηγμένες τεχνολογίες στον στάνταρ εξοπλισμό του - μεταξύ άλλων, με αφαιρούμενα καλύμματα καθισμάτων και εμπρός καθίσματα με λειτουργία μασάζ. Στη Φρανκφούρτη θα παρουσιαστεί με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και με κορυφαία χαρακτηριστικά στον τομέα της πρακτικότητας.
Η έκδοση υψηλών προδιαγραφών Titanium X του νέου FordPuma προσφέρει επίσης αποκλειστικά στοιχεία σχεδίασης με ξύλινες επενδύσεις και ζάντες αλουμινίου PearlGrey με διάμετρο 18” .Το νέο Ford Puma Titanium εξοπλίζεται με την κορυφαία τεχνολογία EcoBoostHybrid 48-volt που αυξάνει την απόδοση, τις επιδόσεις και την οδηγική απόλαυση.
Οι προηγμένες τεχνολογίες υποβοήθησης που προσφέρονται στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου περιλαμβάνουν τις αναβαθμισμένες εκδόσεις των συστημάτων Lane-Keeping System και Pre-Collision Assist με Pedestrian Detection
Οι ευφυείς και ευέλικτες λύσεις αποθήκευσης προσφέρουν τον καλύτερο στην κατηγορία χώρο αποσκευών και αποτελούν καινοτομίες που αναπτύχθηκαν μέσα από στενή αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές.
Είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που διαθέτει αφαιρούμενα καλύμματα καθισμάτων, τα οποία πλένονται ώστε οι χρήστες του αυτοκινήτου να νιώθουν πάντα μία αίσθηση φρεσκάδας και καθαριότητας στο εσωτερικό. Τα καθίσματα έχουν λειτουργία οσφυϊκού μασάζ για πιο ξεκούραστα ταξίδια.
Το FordPuma Titanium X διαθέτει δερμάτινο τιμόνι και ξύλινες επενδύσεις γύρω από το ταμπλό και τον πίνακα οργάνων. Έχει ακόμη στο βασικό του εξοπλισμό πολλές προηγμένες τεχνολογίες, ανάμεσα στις οποίες περιλαμβάνεται η ασύρματη φόρτιση για συσκευές smartphone, την πρώτη στην κατηγορία πίσω πόρτα με hands-free λειτουργία, καθώς κι ένα ηχοσύστημα της B&O.
«Φοράει» ζάντες αλουμινίου Pearl Grey με διάμετρο 18” και 10 ακτίνες.
Οι αγοραστές του νέου Puma θα είναι από τους πρώτους που θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τα οφέλη της προηγμένης, ήπιας υβριδικής αρχιτεκτονικής της Ford, η οποία αυξάνει την απόδοση, συμβάλλοντας παράλληλα στην κορυφαία δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Η τεχνολογία Eco Boost Hybrid αναβαθμίζει τον βενζινοκινητήρα 1.0 EcoBoost της Ford με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) 11.5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αντικαθιστώντας τον στάνταρ εναλλάκτη, το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.
Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ, μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον χαμηλών τριβών τρικύλινδρο κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.
Διαθέσιμο σε εκδόσεις με απόδοση 125 και 155 ίππων, το ευφυές, αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα μπορεί να αξιοποιεί την αποθηκευμένη ενέργεια της μπαταρίας είτε ως “υποκατάσταση ροπής”, μειώνοντας έτσι το απαιτούμενο φορτίο του βενζινοκινητήρα για βελτίωση της απόδοσης έως 9% με βάση το πρωτόκολλο WLTP, είτε ως “υποβοήθηση ροπής”, αυξάνοντας στην περίπτωση αυτή τη συνολική διαθέσιμη ροπή του κινητήρα για ακόμα καλύτερες επιδόσεις.
Το νέο Ford Puma προσφέρει τον καλύτερο στην κατηγορία ωφέλιμο χώρο αποσκευών με χωρητικότητα 456 λίτρα καθώς και καινοτόμες λύσεις αποθήκευσης σχεδιασμένες για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των καθημερινών αναγκών στον τομέα της μεταφοράς αντικειμένων.