Ο Lewis Hamilton έκανε χθες τον καλύτερο χρόνο και σήμερα ξεκινάει από την pole position. To 1:25.89 είναι ρεκόρ και δικαιολογημένα σήκωσε τη γροθιά του όταν βγήκε από το μονοθέσιο. Πολύ καλά κινήθηκε ο Vettel ενώ τις εντυπώσεις κέρδισε ο Charles Leclerc.
Η διαφορά του Hamilton και του Vettel ήταν 0.116 δευτερόλεπτα και η μάχη σήμερα αναμένεται να είναι μεγάλη.
Στη Μεγάλη Βρετανία ,στην γρήγορη πίστα του Silverstone, θα κάνει το ντεμπούτο της η σκληρή γόμα P Zero Ice Blue.
Μολονότι η σκληρή ‘Ice Blue’ μπλε γόμα είναι νέα για τη φετινή σεζόν, το ανάλογό της πέρυσι ήταν η μέση γόμα. Έτσι ο φετινός συνδυασμός γομών της σκληρής με τη μέση και τη μαλακή γόμα είναι αντίστοιχος με τον περσινό. Το Βρετανικό Grand Prix ολοκληρώνει την πρώτη τριπλέτα συνεχόμενων αγώνων στην ιστορία της Formula 1. Η ομάδα της Pirelli θα παραμείνει στην πίστα μετά τον αγώνα για δοκιμές εξέλιξης των ελαστικών του 2019.
Το Silverstone είναι μια από τις πιο απαιτητικές πίστες της χρονιάς όσον αφορά στα ελαστικά. Αυτό συμβαίνει κυρίως λόγω της αλληλουχίας παρατεταμένων γρήγορων καμπών όπου μεταφέρονται μέσω των ελαστικών υψηλά ενεργειακά φορτία. Το καινούργιο στην πίστα είναι η άσφαλτος που στρώθηκε εκ νέου στην αρχή της χρονιάς. Έχει υψηλή πρόσφυση αλλά χαμηλά ποσοστά πτώσης απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης. Ως συνέπεια τα ελαστικά θα έχουν μειωμένο πάχος κατά 0.4 mm. Αυτά τα ελαστικά που μειώνουν την υπερθέρμανση θα χρησιμοποιηθούν για τελευταία φορά φέτος (χρησιμοποιήθηκαν επίσης σε Ισπανία και Γαλλία).
Η Renault Sport Formula One Team, η οποία απέχει λίγα μόνο χιλιόμετρα από τις εγκαταστάσεις της ομάδας στο Enstone θα προσπαθήσει για το καλύτερο σ αυτόν τον αγώνα.
Για να ξέρουν όσοι ασχολούνται με την οι δύο βασικές εγκαταστάσεις της Renault, όσον αφορά στην εμπλοκή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1, βρίσκονται στο Viry-Châtillon της Γαλλίας και το Enstone της Μεγάλης Βρετανίας. Στην πρώτη γίνεται η εξέλιξη και κατασκευή της μονάδας παραγωγής ισχύος, ενώ στη δεύτερη σχεδιάζονται και κατασκευάζονται το πλαίσιο και τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη του μονοθεσίου. Οι εγκαταστάσεις του Enstone βρίσκονται σε απόσταση μικρότερη των 50χλμ. από την πίστα του Silverstone, αυτός όμως δεν είναι και ο μοναδικός λόγος που το Grand Prix της Μεγάλης Βρετανίας έχει ιδιαίτερη σημειολογική σημασία για τη Renault, αφού:
• Η πρώτη επίσημη συμμετοχή της Renault στο Π.Π. της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στο Βρετανικό GP στην πίστα του Silverstone to 1977, με τον Jean-Pierre Jabouille να οδηγεί την επαναστατική RS01 με τον κινητήρα turbo.
• Με τον φετινό αγώνα, η Renault, από το 1977 μέχρι και σήμερα, είτε σε επίπεδο πλήρους εμπλοκής, είτε ως προμηθευτής κινητήρων θα έχει συμμετάσχει σε 40 Grand Prix της Μεγάλης Βρετανίας(στις πίστες του Silverstone και του Brands Hatch).
• Στη Μεγάλη Βρετανία, η Renault έχει πετύχει το μεγαλύτερο της αριθμό νικών (12), ενώ και σε επίπεδο συγκομιδής βαθμών η εταιρεία έχει πετύχει εξαιρετική επίδοση με 460 βαθμούς (2η καλύτερη)
• Τρείς Βρετανοί οδηγοί έχουν κερδίσει τον αγώνα της πατρίδας τους οδηγώντας μονοθέσιο με κινητήρα της Renault. Ο Nigel Mansell (1991 & 1992), o Damon Hill (1994) και ο Johnny Herbert (1995).
• O Nico Hülkenberg έχει βρεθεί στην βαθμολογούμενη ζώνη στο Βρετανικό GP για 5 συνεχόμενες χρονιές, ενώ η καλύτερη επίδοση του στις κατατακτήριες δοκιμές ήταν πέρυσι όπου εκκίνησε από την 5η θέση.
Στο βίντεο ο Nico Hülkenberg μας ταξιδεύει στο παρελθόν και να οδηγεί το πρώτο μονοθέσιο της Renault την RS01 με κινητήρα Turbo: