Με την απειλή του κορωνοϊού, με τα απαγορευτικά μέτρα για να προστατευτούμε από τον κορωνοϊό και με ένα αβέβαιο οικονομικό αύριο, ήταν λογικό να αλλάξουν τα σχέδια των υποψηφίων αγοραστών καινούργιων αυτοκινήτων. Το μήνα Απρίλιο πουλήθηκαν 2.450 οχήματα. Τα 1.335 ήταν λιανικές πωλήσεις και τα 1.115 εταιρικές πωλήσεις.
Το ίδιο διάστημα οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στην Ιταλία με τους χιλιάδες θανάτους, σημείωσε πτώση 97.5%.
Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα παρουσίασαν μεγάλη βουτιά. Ήταν λογικό αφού υπήρχε απαγόρευση κυκλοφορίας λόγω κορωνοϊού. Οι ταξινομήσεις έχουν ως εξής:
Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Απρίλιο, έχει ως εξής:
Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε ως και το Μάρτιο ως εξής: