Η Toyota ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας ενός νέου εμπορικού σήματος με την ονομασία KINTO, που θα παρέχει υπηρεσίες κινητικότητας σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Αυτό αποτελεί μέρος του παγκόσμιου οράματος της Toyota να μετεξελιχθεί σε εταιρεία κινητικότητας, προσφέροντας όλων των ειδών τις υπηρεσίες που σχετίζονται με τις ανθρώπινες μεταφορές ανά τον κόσμο.
Η εταιρία στοχεύει να επεκτείνει τις υπηρεσίες κινητικότητας πλέον των παραδοσιακών πωλήσεων σε ιδιώτες και εταιρικούς πελάτες (fleet) μέσω μιας στρατηγικής οργανωμένης γύρω από τέσσερις πυλώνες:
• Χρήση ξεχωριστού και αποκλειστικού εμπορικού σήματος για την προσέλκυση νέων κατηγοριών χρηστών, από ιδιώτες μέχρι εταιρικούς πελάτες, αλλά και πόλεις
• Αύξηση μεριδίου στην αγορά fullserviceleasing (FSL), με multi-brandall-in-one οχήματα και υπηρεσίες προς εταιρικούς πελάτες και ιδιώτες
• Χρήση της δύναμης των δεδομένων και της συνδεσιμότητας των οχημάτων για την ανάπτυξη και το λανσάρισμα υπηρεσιών όπως carsharing, carpooling, ή χρήση οχήματος μέσω συνδρομής, όπου αυτό είναι εφικτό
• Προετοιμασία για ενσωμάτωση των μελλοντικών εξελίξεων της αυτόνομης οδήγησης στις μεταφορές, αφού προηγουμένως δοκιμαστούν σε περιβάλλον αγοράς, όπως για παράδειγμα η χρήση της φιλοσοφίας e-Palette που αυτή τη στιγμή είναι υπό εξέλιξη σε παγκόσμιο επίπεδο.
“ Η KINTO αποτελεί μέρος της στρατηγικής ανάπτυξης των ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων μας. Σ ε αγορές όπου αυτό είναι εφικτό και βιώσιμο, προσθέτοντας υπηρεσίες κινητικότητας στο παραδοσιακό επιχειρηματικό μοντέλο μας θα μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στις νέες ανάγκες των πελατών και να υποστηρίξουμε νέες απαιτήσεις των πόλεων και των περιοχών„
Dr Johan van Zyl, Πρόεδρος & CEO της Toyota Motor Europe