Πολυετή χορηγική συνεργασία με την ποδοσφαιρική ομάδα της Αθλέτικο Μαδρίτης ανακοίνωσε από την επόμενη σεζόν, Hyundai Motor. Ως Παγκόσμιος Συνεργάτης Αυτοκινήτου, το λογότυπο της Hyundai θα κοσμεί το μανίκι της φανέλας του Αθλέτικο Μαδρίτης μέχρι το 2021.
Είναι η πρώτη φορά που η Hyundai δημιουργεί μια τέτοια συνεργασία στην ισπανική αγορά ποδοσφαίρου και η δεύτερη νέα συμφωνία που καθιερώνει την παρουσία της Hyundai, μετά την πρόσφατη ανακοίνωσή της για τη συνεργασία της με την αγγλική Τσέλσι.
Με τη χορηγική αυτή συνεργασία, η παρουσία της Hyundai δεν θα είναι μόνο ορατή στη φανέλα της ομάδας, αλλά και μέσω ενός στόλου αυτοκινήτων Hyundai που παρέχεται στον σύλλογο, διαφημιστικών μηνυμάτων στα matrix του γηπέδου στους εντός έδρας αγώνες καθώς και διαφόρων άλλων ψηφιακών μέσων.
Κατά τη διάρκεια αυτής της συνεργασίας, η Hyundai θα συνεργαστεί στενά με την Αθλέτικο για να δημιουργήσει μια σειρά από συναρπαστικές δράσεις και πολύτιμα οφέλη για τους φιλάθλους του συλλόγου, με σκοπό να διευκολύνει τις μετακινήσεις και να κάνει το ποδόσφαιρο πιο προσιτό στους φιλάθλους.
Ο κ. Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing & Product της Hyundai Motor δήλωσε: «Είμαστε εξαιρετικά ενθουσιασμένοι για τη νέα μας συνεργασία με την Αθλέτικο Μαδρίτης - μια εξαιρετικά επιτυχημένη ομάδα με παθιασμένο fanbase. Αποτελεί πρόκληση για μας η συνεργασία μας με αυτό τον σύλλογο για να αναπτύξουμε δραστηριότητες που τοποθετούν τους φιλάθλους του στο επίκεντρο όλων των προγραμμάτων μας. Σε συνδυασμό με την υπάρχουσα συνεργασία μας με την γαλλική Λυών και την τελευταία μας συνεργασία με την Τσέλσι, αυτό είναι ένα εκπληκτικό νέο βήμα στη νέα μας πανευρωπαϊκή προσέγγιση χορηγικής συνεργασίας που θα περιλαμβάνει και άλλους κορυφαίους συλλόγους στην Ευρώπη».
Ο κ. Enrique Cerezo, Πρόεδρος του Αθλέτικο Μαδρίτης δήλωσε: «Στην Αθλέτικο Μαδρίτης είμαστε χαρούμενοι και υπερήφανοι για τη συμμαχία που υπογράψαμε με τη Hyundai. H Hyundai είναι μια εταιρεία που επιθυμεί και επιδιώκει να ξεχωρίζει παραμένοντας κορυφαία σε πρωτοπόρες και καινοτόμες τεχνολογίες. Είμαστε σίγουροι ότι οι δύο εταιρείες θα μοιραστούν και θα απολαύσουν όμορφες στιγμές, που με την προσπάθεια, τη συνεργασία και την αφοσίωση, θα βιώσουμε τα επόμενα χρόνια».